/ قانون‌گذاری / روسیه قصد دارد ماینینگ ارز دیجیتال را به عنوان یک کسب و کار قانونگذاری کند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

روسیه قصد دارد ماینینگ ارز دیجیتال را به عنوان یک کسب و کار قانونگذاری کند

روسیه قصد دارد ماینینگ ارز دیجیتال را به عنوان یک کسب و کار قانونگذاری کند

پس از مشروعیت بخشیدن به صنعت کریپتو در ماه ژانویه ، روسیه در حال تنظیم مقررات ماینینگ ارزهای دیجیتال است.

 

در حالی که حامیان ارزهای دیجیتال در روسیه در تلاش هستند تا ماینرهای جهانی را جذب کنند ، قانونگذاران در زمینه قانونگذاری این صنعت جدی تر شده اند.

در این رابطه بخوانید‌ : آلت کوین چیست؟ و چه تفاوتی با بیت کوین دارد؟

 

به گزارش خبرگزاری (TASS) در 8 سپتامبر ، آناتولی آکساکوف ، رئیس کمیته دومای روسیه مدعی شد قانونگذاران روسی در حال بررسی این موضوع هستند که صنعت ماینینگ کریپتو را به عنوان نوعی کارآفرینی به رسمیت بشناسند.

 

آکساکوف گفت: “از آنجا که ماینینگ یک نوع فعالیت کارآفرینانه است ، بدیهی است که باید آن را به صورت دولتی ثبت کرده ، قانونگذاری کرد و مالیات مربوطه را اعمال کرد.”

 

وی گفت دولت به طور فعال بر روی چندین طرح قانونی مرتبط با صنعت کریپتو کار می کند و انتظار می رود در آینده نزدیک قوانین مالیات کریپتو ، ماینینگ و عرضه ارزهای دیجیتال را تنظیم کند. آکساکوف همچنین بر ضرورت شفافیت بیشتر مقررات برای ارزهای دیجیتال تأکید کرد.

 

روسیه در ژانویه 2021 به عنوان بخشی از قانون “دارایی های مالی دیجیتال” که استفاده از ارز دیجیتال را به عنوان روش پرداخت ممنوع می کند ، به طور رسمی یک چارچوب برای قانونگذاری ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین (BTC) ایجاد کرد. در حالی که به طور رسمی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال قانونی است ، مقررات شفافی برای بسیاری از جنبه های این صنعت از جمله مالیات ، ماینینگ ، قوانین مالکیت و گزارش دارایی های دیجیتال و موارد دیگر ارائه نشده است.

 

دومای روسیه لایحه جداگانه ای درباره مالیات بر کریپتو را در ماه فوریه تصویب کرد و اعلام کرد تراکنش های ارز دیجیتال به ارزش بیش از 7800 دلار در سال باید گزارش شود.

 

همچنین بخوانید : بلاکچین (Blockchain) چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین