/ حقوقی و قضایی / درخواست سرمایه گذاران توکن هلبیز (HBZ) از دادگاه جهت توقف طرح نابودی قراردادهای هوشمند

4 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

درخواست سرمایه گذاران توکن هلبیز (HBZ) از دادگاه جهت توقف طرح نابودی قراردادهای هوشمند

درخواست سرمایه گذاران توکن هلبیز (HBZ) از دادگاه جهت توقف طرح نابودی قراردادهای هوشمند

دادخواستی به منظور جلوگیری از اقدام شرکت اسکوتر الکترونیکی هلبیز (Helbiz) جهت از بین بردن قرارداد هوشمند پشتیبان توکن (ERC-20)آن به دادگاه ارائه شده است.

 

شرکت هلبیز (Helbiz Inc) پس از اعلام برنامه خود برای از بین بردن قرارداد هوشمند پشتیبان توکن (ERC-20) خود ، هلبیزکوین (HelbizCoin (HBZ ، با شکایتی از سوی سرمایه گذاران این توکن مواجه شد. در ابتدا اعلام شد که این شرکت اسکوتر برقی تقریباً 40 میلیون دلار برای یک کریپتوکارنسی جهت اخلال در اقتصاد مشارکتی در زمینه حمل و نقل در سال 2017 جمع آوری کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : قرارداد آتی معکوس (Inverse futures contract) چیست؟

 

در یادداشتی که در تاریخ 6 جولای توسط شاکیان به منظور حمایت از درخواست خود برای صدور حکم جلوگیری موقت و پیشگیری مقدماتی علیه اقدام این شرکت ارائه شد ، سرمایه گذاران ادعا کرده اند که حدود 20،000 نفر اکنون با تخریب دائم دارایی های شخصی خود مواجه هستند.

 

شاکیان ادعا می کنند که هلبیز در حال تخریب توکن های خود برای سلب مسئولیت در خصوص این کریپتوکارنسی است و این اقدام راه را برای آنها هموار می کند تا در یک عرضه عمومی اولیه (IPO) سهام خود را عرضه کنند.

 

سرمایه گذاران هلبیزکوین (HelbizCoin) با نابودی توکن های خود روبرو هستند

با برنامه ریزی (HelbizCoin) برای خاتمه دادن به قرارداد هوشمند زیربنای توکن هلبیز (HBZ) ، این دستور به منظور جلوگیری از اقدام متهمان جهت “از بین بردن کد کامپیوتری است که اساس توکن هلبیز [HBZ] را تشکیل می دهد و در صورت حذف آن این توکن از بین خواهد رفت.”

 

در این درخواست ادعا شده است که تخریب قرارداد هوشمند شامل “تخلف و تبدیل اموال شخصی سرمایه گذاران” خواهد بود.

 

شاکیان همچنین استدلال می کنند که “تهدید به نابودی دارایی های شخصی مبنای خوبی برای صدور حکم دادگاه است” و تأکید می کنند که پس از نابودی قرارداد […] هرگز امکان بازیابی آن وجود ندارد.”

همچنین بخوانید : جریان ورودی (inflow) و خروجی (outflow) در صرافی های کریپتو چیست؟

 

متهمان ادعا كردند كه قراردادها توسط سیستم مستقل “HBZ Systems PTE LTD” کنترل می شود ، اما شاکیان می گویند که این ادعا “نادرست” است.

 

برنامه شرکت اسکوتر مبتنی بر کریپتو برای اجرای (IPO)

این شرکت ایتالیایی آمریکایی برنامه خود را برای اجرای (IPO) در ژوئن سال 2019 اعلام کرد ، دقیقا در همان ماهی که وزیر حمل و نقل ایتالیا به مشاغل حمل و نقل وسایل کوچک اجازه داد تا در شهرهای شرکت کننده در یک طرح الکترونیکی اسکوتر فعالیت کنند.

 

با این حال ، شاکیان ادعا می کنند که این (IPO) به قیمت ضرر سرمایه گذاران هلبیز (HBZ) اجرا شده است و این شرکت متهم به نادیده گرفتن این کوین از زمان سقوط 99 درصدی ارزش آن شده است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین