/ اخبار بیت کوین / جهش مجدد بیت کوین پس از افت به زیر حمایت 40000 دلاری؛ سطوح قیمت کلیدی

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

جهش مجدد بیت کوین پس از افت به زیر حمایت 40000 دلاری؛ سطوح قیمت کلیدی

جهش مجدد بیت کوین پس از افت به زیر حمایت 40000 دلاری؛ سطوح قیمت کلیدی

بیت کوین (BTC) پس از افت به زیر حمایت 40،000 دلاری در 22 سپتامبر مجددا افزایش یافت و ترس بازار جهانی در خصوص اورگرند نیز تا حدودی کاهش یافت.

نمودار کندل 1 ساعته BTC/USD (بیت استمپ). منبع:  TradingView

در این رابطه بخوانید‌ : زنجیره جانبی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ (Sidechains)

روز چهارشنبه بیت کوین (Bitcoin) به بیش از 42000 دلار بازگشت و خریداران همچنان در حال دفاع از حمایت کلیدی 40،000 دلار هستند.

 

اورگرند ، دومین غول بزرگ املاک چین ، همچنان صدها میلیارد دلار بدهی دارد. بانک مرکزی چین (PBoC) حدود 120 میلیارد یوان دیگر (18.6 میلیارد دلار) به سیستم بانکی وارد کرد. این امر به نوبه خود بر بازار تاثیر مثبتی داشت.

 

با این وجود ، تحلیلگران معتقدند این موضوع حداقل برای کوتاه مدت بر بازار تاثیر خواهد داشت. مدیر استراتژی سرمایه گذاری بانک (OCBC) گفت : “در چند هفته و شاید در چند ماه آینده ، اورگرند همراه با (FOMC) ، کرونای دلتا و بسیاری از مسائل دیگر باعث ایجاد نوسانات شدیدی شود و تا حدی این نوسانات یک فرصت خرید خواهد بود.”

 

در اروپا ، سهام اورگرند در فرانکفورت حدود 25 درصد افزایش یافت.

معامله گر و تحلیلگر رکت کپیتال (Rekt Capital) در خصوص بیت کوین (Bitcoin) گفت در انتظار بسته شدن کندل هفتگی بالاتر از میانگین متحرک نمایی 21 هفته ای (EMA) زیر 43000 دلار است و افزود این امر مومنتوم صعودی زیادی را به همراه دارد.

 

این امر موجب افزایش تقاضا شده و همچنین حرکت به 40،000 دلار را به عنوان “افت جعلی” نشان می دهد و سفارشات خرید را قبل از صعود بیت کوین (Bitcoin) به همراه دارد.

همچنین بخوانید : معاملات اسپات (Spot Trading) یا معاملات نقدی چیست؟ چگونه در بازارهای اسپات معامله کنیم؟

 

پنتوشی تحلیلگر سطح 40،700 دلار را به عنوان قیمت پایانی هفته تعیین کرد و گفت : “این سطح دارای اهمیت تاریخی زیادی است و برای پایان این هفته بسیار مهم است.”

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین