/ اخبار بیت کوین / جنسیس دیجیتال 20000 ماینر بیت کوین (Bitcoin) خریداری کرد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

جنسیس دیجیتال 20000 ماینر بیت کوین (Bitcoin) خریداری کرد

جنسیس دیجیتال 20000 ماینر بیت کوین (Bitcoin) خریداری کرد

جنسیس دیجیتال استز (Genesis Digital Assets) ، شرکت ماینینگ بیت کوین (BTC) مستقر در ایالات متحده ، طی معامله جدیدی با کنان ، غول ماینینگ کریپتوی چینی ، به گسترش توان ماینینگ خود ادامه می دهد.

 

کنان در 31 آگوست اعلام کرد جنسیس سفارش خرید 20000 ماینر بیت کوین (Bitcoin) را ثبت کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : روش جایگزینی با کارمزد (RBF) چیست؟

 

بنیانگذار و مدیر اجرایی جنسیس خاطرنشان کرد: خرید ماینرهای جدید بیت کوین (Bitcoin) به این شرکت کمک می کند تا عملیات ماینینگ خود را در آمریکای شمالی و شمال اروپا گسترش دهد. وی افزود جنسیس روی فعالیت در این مناطق متمرکز شده است زیرا درصدد استفاده از انرژی حاصل از منابع تجدیدپذیر است.

 

وی گفت: “دستگاه های جدید به طور چشمگیری توان ماینینگ ما را افزایش می دهد و ما خواستار دستیابی به ظرفیت 1.4 گیگاوات تا پایان سال 2023 هستیم.” بر اساس گزارش وب سایت این شرکت ، ظرفیت مرکز داده جنسیس تا جولای 2021 بیش از 143 مگاوات یا هش ریت 2.6 (EH/s) بود که بیش از 2.6 درصد از هش ریت ماینینگ جهانی بیت کوین (Bitcoin) است.

 

مدیرعامل کنان خاطرنشان کرد این شرکت پس از همکاری طولانی مدتی در سه ماهه اول سال 2021 ، چندین معامله با جنسیس منعقد کرده است ، که از 93 میلیون دلار شروع شده است. جنسیس و کنان از آن پس به پیشبرد مشارکت استراتژیک خود ادامه داده و در ماه جولای قرارداد فروش 10000 ماینر بیت کوین (Bitcoin) را امضا کردند.

 

آخرین خرید ماینرهای بیت کوین (Bitcoin) اندکی پس از آن صورت می گیرد که جنسیس اواخر ماه جولای دور تامین مالی 125 میلیون دلاری سهام خود را به پایان رساند. این تامین سرمایه با هدف جمع آوری بودجه برای خرید سخت افزارهای ماینینگ بیشتر و راه اندازی مراکز داده جدید در ایالات متحده انجام شد.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : موقعیت باز (Open Position) چیست؟ و با چه ریسکی مواجه است؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین