/ اخبار بیت کوین / پیش بینی آغاز روند صعودی بیت کوین؛ فروشندگان در حال فروش با ضرر

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

پیش بینی آغاز روند صعودی بیت کوین؛ فروشندگان در حال فروش با ضرر

پیش بینی آغاز روند صعودی بیت کوین؛ فروشندگان در حال فروش با ضرر

بر اساس داده های جدید ، فروشندگان بازار بیت کوین (Bitcoin) خسته شده اند و حتی در هفته جاری با ضرر اقدام به فروش می کنند.

 

فلیپ سوئیفت (Philip Swift) ، تحلیلگر پلتفرم دیسنتریدر (Decentrader) ، روز سه شنبه در توییتی به روند صعودی مداوم نسبت سود جریان خروجی (SOPR) اشاره کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : گس فی چیست؟ و چرا اهمیت دارد؟

 

شاخص نسبت سود جریان خروجی (SOPR) که برای تشخیص دوره های اشباع فروش در بازارهای بیت کوین (Bitcoin) استفاده می شود برای اولین بار از ماه ژوئیه ، هفته گذشته به محدوده خرید رسید.

 

آخرین باری که این شاخص در محدوده خرید بود ، بیت کوین (Bitcoin) طی چند هفته بعدی به اوج 53،000 دلاری رسید و برخی امیدوارند این روند تکرار شود.

 

سوئیفت اظهار داشت: “طی چند روز گذشته شاهد فروش بیشتر در ضرر بوده ایم. این روند صعودی است ، به ویژه پس از فروش تهاجمی فصل تابستان. فروشندگان خسته شده اند و زمان آن رسیده که خریداران بیت کوین (Bitcoin) به زودی بر بازار تسلط پیدا کنند. ”

نمودار SOPR بیت کوین. منبع:  Decentrader

سرمایه گذاران نیز علیرغم افت قیمت در هفته گذشته ، پوزیشن های کوچک و بزرگ خود را افزایش می دهند.

 

به گفته برخی ، کاهش مداوم عرضه نقدی بیت کوین (BTC) می تواند فشار صعودی بیشتری بر قیمت بازار نقدی اعمال کند.

همچنین بخوانید : نواحی عرضه و تقاضا چیست و چگونه از آنها در ترید ارز دیجیتال استفاده کنیم؟

 

گروهی از سرمایه گذاران بیت کوین (BTC) که به هیچ عنوان قصد فروش ندارند موسسات هستند. مایکرواستراتژی روز دوشنبه اعلام کرد 5،050 بیت کوین (Bitcoin) دیگر خریداری کرده است.

 

تحلیلگر مطرح ویلی وو (Willy Woo) ، که نمودار دارایی های بیت کوین (BTC) این شرکت را منتشر کرد معتقد است این شرکت به عنوان امانتدار بیت کوین (Bitcoin) عمل می کند و شرکت های دولتی خرید بدهی قابل تبدیل از مایکرواستراتژی را برای سرمایه گذاری در بیت کوین (Bitcoin) آسان تر از نگهداری دارایی اصلی می دانند.

نمودارهای دارایی بیت کوین شرکت های دولتی. منبع: ویلی وو/توییتر

کل دارایی های بیت کوین (Bitcoin) مایکرواستراتژی در حال حاضر بیش از 114،000 کوین است و میانگین قیمت خرید آن کمی بالاتر از 27،700 دلار است که 40 درصد کمتر از قیمت فعلی است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید