/ عمومی / بیتکوین مارکتز مدیران سابق بورس اوراق بهادار استرالیا و شرکت تایرو را در هیئت مشاوران خود استخدام می کند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بیتکوین مارکتز مدیران سابق بورس اوراق بهادار استرالیا و شرکت تایرو را در هیئت مشاوران خود استخدام می کند

بیتکوین مارکتز مدیران سابق بورس اوراق بهادار استرالیا و شرکت تایرو را در هیئت مشاوران خود استخدام می کند

دیوید رپر (David Raper) و گری دورسما (Garry Duursma) به هیئت مشاوران بزرگترین اکسچنج ارز دیجیتال استرالیا، بی تی سی مارکت (BTC Market) خواهند پیوست.

بزرگترین اکسچنج دارایی های دیجیتال استرالیا به نام بی تی سی مارکت، اعلام کرده که دو عضو ارشد جدید به نام های دیوید راپر و گری دورسما را به هیئت مشاور خود خواهد افزود. این اکسچنج 325 هزار مشتری استرالیایی دارد که بیش از 17.1 میلیارد دلار استرالیا را در پلتفرم آن معامله می کنند.

کرولین بولر (Caroline Bowler)، مدیر عامل این شرکت گفت انتصاب دو مدیر اجرایی جدید به پلتفرم کمک می کند تا به هدف خود در گسترش بازار دست یابد.

در این رابطه بخوانید‌ : ETF بیت کوین چیست؟ مقایسه ETF اسپات و آتی بیت کوین

وی افزود ما مدتی به دنبال استخدام افراد در سطح مشاوران ارشد بودیم و افزود که این دو انتصاب در مرحله نهایی و بخشی از یک برنامه گسترده تر برای توسعه هستند.

هر دو پیش از این در بازار مالی سنتی کار کرده اند. دورسما هفت سال در شرکت پرداخت تایرو ( Tyro) و همینطور در مستر کارت (Mastercard) فعالیت کرده است.

بولر امیدوار است که سابقه و تجربه او در سیستم های پرداخت به این اکسچنج کمک کند تا انتظارات مشتریان خود را برآورده کند.

او گفت: ما صنعت خدمات مالی ای را متصور هستیم که در آن انتظار مشتری این است که از خدمات بین فیات و کریپتو استفاده کند.

رپر به مدت 15 سال در بورس اوراق بهادار استرالیا کار کرده و همچنین سمت هایی در بانک جی پی مورگان (J.P. Morgan) و شرکت SFE داشته است.

بولر گفت: تجربه رپر در بورس اوراق بهادار استرالیا فقط برای مشتریان خرد نیست، بلکه در بخش سازمانی نیز موثر است و این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

او همچنین گفت دو مدیر اجرایی جدید می‌ توانند به توسعه چند پروژه آتی که اکسچنج روی آن‌ ها کار می‌ کند، از جمله کانال‌ های پرداخت و انتقال دارایی به شخص ثالث کمک کنند. این اکسچنج همچنین قصد دارد تعداد پروژه های توکن ها و کوین ها را در حالی که از سه ماه چهارم 2021 به سه ماهه اول 2022 نزدیک می شویم افزایش دهد.

این تغییرات در پی افزایش فشارهای نظارتی در استرالیا به دنبال انتشار گزارش سناتور اندرو براگ (Andrew Bragg) در مورد استرالیا به عنوان یک مرکز فناوری، که خواستار افزایش نظارت بر صنعت کریپتو شده بود، رخ می دهد.

بولر گفت بی تی سی اکسچنج از این قانونگذاری علیرغم چالش‌ های بالقوه‌ ای که ممکن است برای پلتفرم ایجاد کند، واقعا خشنود است. او افزود رپر و دورسما هر دو در برخورد با نوع تعهدات، گزارش دهی و اقدامات مختلفی که ما به آن نیاز داریم بسیار با تجربه هستند.

آن ها بسیار به فعالیت در یک چارچوب قانونمند عادت کرده اند که این بسیار ضروری است، به ویژه از آنجایی که ما در حال ساخت بسیاری از محصولات از ابتدا هستیم. بنابراین استفاده از این تجربه بسیار ارزشمند خواهد بود.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : لاک دراپ (Lockdrop) چیست؟ و چه تفاوتی با ایردراپ دارد؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید