/ اخبار بیت کوین / با نزدیک شدن ترازنامه فدرال رزرو به 5 تریلیون دلار قیمت بیت کوین (Bitcoin) به 7 هزار دلار رسید

4 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

با نزدیک شدن ترازنامه فدرال رزرو به 5 تریلیون دلار قیمت بیت کوین (Bitcoin) به 7 هزار دلار رسید

با نزدیک شدن ترازنامه فدرال رزرو به 5 تریلیون دلار قیمت بیت کوین (Bitcoin) به 7 هزار دلار رسید

بیت کوین (BTC) آماده ی رسیدن به سطح 7،000 دلاری در 20 مارس بود همانطور که احیای معجزه آسای این کریپتوکارنسی موجب رشد هفتگی تقریباً 90 درصدی شد.

بررسی روزانه بازار کریپتوکارنسی. منبع:  Coin360

در این رابطه بخوانید‌ : معرفی انواع کیف پول بیت کوین و راه های محافظت از آن

 

داده های Coin360 و Cointelegraph Markets نشان می دهند که معاملات بیت کوین به دلار امریکا BTC / USD در روز جمعه در حدود 6،600 دلار بود که تنها در 24 ساعت گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافته است.

 

میزان گسترش در بورس این ارز نیز بسیار زیاد بود ، برای مثال در بیت استمپ (Bitstamp) ، در یک کندل یک دقیقه ای برای مدت کوتاهی بیت کوین (Bitcoin) به 7،140 دلار رسید.

نمودار قیمت 1 روزه بیت کوین (Bitcoin). منبع:  Coin360

 

به دنبال اعلام افزایش نقدینگی توسط بانک های مرکزی در مقیاسی تاریخی و بی سابقه ، سرعت حرکت صعودی در نیمه دوم هفته شدت گرفت.

 

همانطور که کیت وارینگ (Keith Wareing) ، تحلیلگر کوین تلگراف پیش بینی کرد BTC / USD به حدود 7200 دلار خواهد رسید. وی گفت ، برای این منظور ، باید 6400 دلار به عنوان سطح پشتیبانی باقی بماند.

 

همچنین بخوانید : هاوینگ بیت کوین (Bitcoin Halving) چیست؟ و چه تاثیری بر قیمت آن دارد؟

رکورد ترازنامه فدرال رزرو آمریکا

این رویدادها ، واکنش بیت کوین (Bitcoin) را به شدت در مغایرت با سهام و بازارهای سنتی گسترده تر قرار می دهد. در ایالات متحده که بازارها نتوانستند به وعده های محرک پولی واکنش نشان دهند ، ترازنامه فدرال رزرو بالاترین رکورد خود ، یعنی 4.66 تریلیون دلار را به ثبت رساند.

 

در طول هفته گذشته ، ترازنامه 356 میلیارد دلار افزایش یافت و به بیشترین میزان از زمان بحران مالی جهانی سال 2008 تاکنون دست یافت.

 

تحلیلگران به طور فزاینده ای ادعا كرده اند كه اثرات جانبی بیماری همه گیر کروناویروس نسبت به سال 2008 گسترده تر است ، در حالی كه به نظر می رسد بیت کوین (Bitcoin) با اولین بحران مالی جهانی خود مواجه می شود.

 

سایر دارایی های پناهگاه امن ، به ویژه طلا ، هنوز به مرحله بهبودی مشابه در روز جمعه نرسیدند. در زمان انتشار مقاله ، XAU / USD  پس از بازگشت 3.4 درصدی ، همچنان در هفته 5.6 درصد کاهش داشته است.

 

ترجمه شدی توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین