/ اخبار اکسچنج ها / اکسچنج بایننس معاملات آتی و اختیار خود را در استرالیا متوقف می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

اکسچنج بایننس معاملات آتی و اختیار خود را در استرالیا متوقف می کند

اکسچنج بایننس معاملات آتی و اختیار خود را در استرالیا متوقف می کند

کاربران بایننس در استرالیا 90 روز فرصت دارند تا از پوزیشن های معاملات آتی ، آپشن و توکن های لوریج شده خود خارج شوند.

 

بایننس ، بزرگترین اکسچنج ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات ، همچنان محدودیت خدمات خود را در پی سختگیری های قانونی ادامه می دهد و محدودیت های معاملاتی جدیدی را در استرالیا اعمال می کند.

در این رابطه بخوانید‌ : نحوه خرید و فروش قراردادهای آپشن بیت کوین

 

این اکسچنج 20 سپتامبر اعلام کرد کاربران فعلی بایننس در استرالیا 90 روز فرصت خواهند داشت تا پوزیشن های خود برای محصولاتی مانند معاملات آتی ارزهای دیجیتال ، قراردادهای اختیار و توکن های لوریج شده را ببندند.

 

از روز جمعه ، کاربران استرالیایی دیگر نمی توانند پوزیشن های جدیدی را برای محصولات مشتقه در بایننس باز کنند. در این اطلاعیه آمده است کاربران همچنان می توانند موجودی مارجین خود را برای جلوگیری از لیکوئید و کال مارجین پر کنند.

 

پس از 23 دسامبر ، کاربران بایننس در استرالیا دیگر نمی توانند پوزیشن های خود را به صورت دستی کاهش داده یا ببندند زیرا همه پوزیشن های باز باقی مانده بسته می شوند.

 

سخنگوی بایننس گفت: “ما در بلند مدت به صنعت خود متعهد هستیم و می خواهیم اطمینان حاصل کنیم محصولاتمان مورد استقبال کاربران و قانونگذاران قرار می گیرد. همچنین بر الزامات بازارهای مختلف تحت نظارت بایننس در سراسر جهان نظارت می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم فرایند هرگونه تغییری که ایجاد می کنیم مخرب نباشد. ”

 

تعلیق معاملات بایننس در استرالیا به دنبال مجموعه ای از محدودیت های مشابه در سایر کشورها رخ داده است. این اکسچنج با چندین هشدار از سوی تعدادی از قانونگذاران جهانی مواجه شده است. در ماه اگوست ، بایننس به دنبال هشدار مشابهی معاملات مشتقات کریپتو را در برزیل و هنگ کنگ متوقف کرد. پیش از این ، بایننس ارائه معاملات مشتقه را برای کاربران آلمان ، ایتالیا و هلند نیز متوقف کرده بود.

 

همچنین بخوانید : جریان ورودی (inflow) و خروجی (outflow) در صرافی های کریپتو چیست؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین