/ تکنولوژی بلاکچین / استارت‌آپ بلاکچین آفریقایی 6 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

استارت‌آپ بلاکچین آفریقایی 6 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد

استارت‌آپ بلاکچین آفریقایی 6 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد

آزمایشگاه بلاک چین آفریقا، اخیراً اعلام کرده است که از دور تامین سرمایه سری (A) خود 6 میلیون دلار جمع آوری کرده است و از این سرمایه برای تأمین مالی راه اندازی کیف پول ارزدیجیتال استفاده خواهد کرد.

پیشبرد پذیرش ارزهای دیجیتال

آزمایشگاه بلاک چین آفریقا (Africa Blockchain Lab)، استارت‌آپ ارزدیجیتال آفریقایی، اخیراً تأیید کرد که 6 میلیون دلار از تامین سرمایه‌ سری A بدست آورده است. این فاندریزینگ توسط اتحادیه شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر جهانی و آفریقایی مانند وی سی لترال فرانتیرز (Lateral Frontiers VC)، ونچر کپیتال سی آر ای (CRE Venture Capital) و موشا ونچرز ( Musha Ventures) رهبری شد.

سرمایه گذاران جهانی که در این دور شرکت کردند عبارتند از Dragonfly Capital، Hashkey Capital، SNZ Capital، Fenbushi، Cadenza Capital، Head & Shoulder X، LeadBlock، Hash Global، Bonfire، Krypital و Despace.

در این رابطه بخوانید‌ : حمله داستینگ (Dusting attack) چیست؟

طبق گزارش مجله خبری تک اسپیس آفریقا (Tech Space Africa)، این استارتاپ قصد دارد از سرمایه جمع آوری شده برای راه اندازی کیف پول ارزدیجیتال خود به نام ویبرا (Vibra) استفاده کند. وینسنت لی (Vincent Li)، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه بلاک چین آفریقا، در این گزارش از هدف استارت‌آپ و نحوه استفاده از حمایت مالی دریافتی برای پذیرش ارزهای دیجیتال در سراسر قاره آفریقا، سخن می گوید. او گفت:

«با حمایت سرمایه‌گذاران استراتژیک خود، قصد داریم سازه های فناوری، پروژه‌ها و نوآوری‌های جهانی را به قاره آفریقا بیاوریم و این کار را با اولین محصول خود به نام ویبرا شروع می کنیم.»

اکوسیستم مالی جامع

پدر همان گزارش استیون گرین (Steven Grin)، از شرکت لترال فرانتیرز، توضیح داد که چرا شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر در سرمایه گذاری سری A شرکت کرده است:«کریپتو می‌تواند پتانسیل خود را به عنوان یک فناوری و دارایی در این قاره اثبات کند.»

پاردون مکوب (Pardon Makumbe)، یکی از مدیران شرکت ونچر کپیتال سی آر ای گفت: «ما معتقدیم آفریقا با استفاده از فناوری های غیرمتمرکز، فرصتی برای ایجاد یک اکوسیستم مالی مشارکتی و جامع تر دارد که در آن همه برنده هستند.»

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین