/ اخبار بیت کوین / ادامه نوسانات قیمت بیت کوین؛ سطح کلیدی 43000 دلاری در پایان هفته

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

ادامه نوسانات قیمت بیت کوین؛ سطح کلیدی 43000 دلاری در پایان هفته

ادامه نوسانات قیمت بیت کوین؛ سطح کلیدی 43000 دلاری در پایان هفته

بیت کوین (BTC) در 25 سپتامبر برای مدت کوتاهی به زیر 42000 دلار سقوط کرد. با ادامه نوسان 1000 دلاری قیمت ، سطح کلیدی آخر هفته تعیین کننده ادامه مسیر خواهد بود.

نمودار کندل 1 ساعته BTC/USD (بیت استمپ). منبع:  TradingView

در این رابطه بخوانید‌ : وستینگ (Vesting) در بازار ارز دیجیتال چیست؟

داده ها نشان می دهد قیمت بیت کوین (BTC/USD) روز شنبه قبل از احیای مجدد ، در کمتر از 1 ساعت 1000 دلار کاهش یافت. قیمت اکنون در محدوده 43000 دلار قرار دارد که به گفته تحلیلگران سطحی بسیار کلیدی است.

 

برخی دیگر معتقدند حتی افت تا سطوح پایین تر 36.000 تا 38.000 دلار نیز پس از نوسانات روز جمعه برای بیت کوین (Bitcoin) نگران کننده نخواهد بود.

 

مایکل ون د پوپ روز جمعه در توییتر گفت: “سطح کلیدی بیت کوین (Bitcoin) همچنان بین 38000 تا 40000 دلار است و تا زمانی که این سطح حفظ شود شرایط خوب است.”

در میان اخبار اخیر ، خبر ممنوعیت معاملات ارز دیجیتال توسط چین بسیار مورد توجه قرار گرفت و پس از واکنش شدید معامله گران منجر به سقوط قیمت شد.

 

با وجود هرج و مرج فعلی ، خبر جدیدی از سوی چین منتشر نشده و دولت موضع خود را تغییر نداده است. اما طبق داده های تاریخی پس از ممنوعیت سپتامبر 2017 ، بیت کوین (Bitcoin) فقط سه ماه بعد به بالاترین قیمت تاریخ خود رسید.

 

یکی از محققین شرکت کوین متریکز (CoinMetrics) نموداری را منتشر کرد که عملکرد بیت کوین (Bitcoin) پس از هر خبر ممنوعیتی از سوی چین را نشان می دهد. برخلاف ترس ایجاد شده در بازار ، روند قیمت بیت کوین (Bitcoin) در واقع پس از چنین رویدادهایی تثبیت شده است.

 

همچنین بخوانید : روانشناسی ترید چیست و چگونه بر سود شما در معاملات ارز دیجیتال تأثیر می گذارد؟

پس از افت بیت کوین (Bitcoin)  ، اتر (ETH) در حدود 2825 دلار ، نزدیک به سطح حمایت کلیدی 2800 دلاری قرار گرفت ، در حالی که اکثر 10 ارز دیجیتال برتر افت 6 تا 7 درصدی را تجربه کردند.

نمودار کندل 1 ساعته ETH/USD (بیت استمپ). منبع:  TradingView

ون د پوپ هشدار داد ارزش بازار آلتکوین ها نیز در این مقطع بسیار مهم است و افزود ارزش بازار کریپتوکارنسی همچنان می تواند در کندل هفتگی خود به سطح حمایت کلیدی برسد.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین