/ اخبار اکسچنج ها / کریپتو دات کام (Crypto.com) اسپانسر تیم فرمول 1 استون مارتین می شود

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کریپتو دات کام (Crypto.com) اسپانسر تیم فرمول 1 استون مارتین می شود

کریپتو دات کام (Crypto.com) اسپانسر تیم فرمول 1 استون مارتین می شود

اکسچنج کریپتوکارنسی کریپتو دات کام با همکاری شرکت سازنده اتومبیل استون مارتین قراردادی را برای اسپانسرینگ تیم فرمول 1 این شرکت منعقد کرده است.

 

بر اساس گزارشی از بیزنس اینسایدر (Business Insider) ، این همکاری شامل حمایت مالی چند ساله به مناسبت بازگشت استون مارتین به مسابقات فرمول 1 در سال 2021 پس از 61 سال غیبت است. با این حال ، جزئیات دقیق مالی این قرارداد اعلام نشده است.

در این رابطه بخوانید‌ : ایردراپ Airdrop ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می شود؟

 

با این معامله ، اتومبیل های فرمول 1 استون مارتین با لوگوی Crypto.com وارد مسابقات می شوند. طبق گزارش (Autoweek) ، میانگین تماشاگران فصل فرمول 1 سال 2020 حدود 87.4 میلیون نفر بوده است.

 

تعداد کاربران کریپتو دات کام برای اولین بار در اکتبر 2020 از پنج میلیون نفر فراتر رفت. از آن زمان تعداد مشتریان اکسچنج دو برابر شده و به 10 میلیون کاربر رسیده است.

 

کریس مارزالک (Kris Marszalek) ، بنیانگذار و مدیر عامل کریپتو دات کام ، در مورد اهمیت این قرارداد با استون مارتین گفت:

 

“این که یک شرکت ارز دیجیتال می تواند به چنین حوزه ای وارد شود و با یک برند بسیار برجسته و عظیم مانند استون مارتین همسو شود ، بیانگر بالغ شدن صنعت کریپتوکارنسی است.”

مارزالک می گوید که این اکسچنج در صدد تبلیغ محصولات دیگر مربوط به ارزهای دیجیتال طی این همکاری است.

 

به گفته جفرسون اسلک (Jefferson Slack) ، مدیر بخش تبلیغاتی استون مارتین ، این شرکت خودروسازی مشتاق همکاری با کریپتو دات کام برای درک بهتر فضای کریپتوکارنسی است.

همچنین بخوانید : لیکوییدیتی (liquidity) در صرافی های ارز دیجیتال چیست؟

 

اسلک همچنین اظهار داشت که این شرکت خودروسازی مشهور به بازارهایی مانند توکن های غیر قابل تعویض و سیستم های پرداخت نیز علاقه مند است.

 

قرارداد حمایت مالی کریپتو دات کام با استون مارتین فقط یک نمونه از همکاری شرکت های ارز دیجیتال با یک شرکت ورزشی است. از نسکار تا لیگ برتر انگلیس ، شرکت های ارز مجازی همچنان به گسترش فعالیت های تجاری خود در حوزه ورزشی ادامه می دهند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین