/ اخبار اکسچنج ها / پشتیبانی بایننس (Binance) از ارتقاء آنتولوژی (Ontology) و توقف سپرده گذاری توکن (NEP5 ONT)

زمان مطالعه : 5 دقیقه

پشتیبانی بایننس (Binance) از ارتقاء آنتولوژی (Ontology) و توقف سپرده گذاری توکن (NEP5 ONT)

پشتیبانی بایننس (Binance) از ارتقاء آنتولوژی (Ontology) و توقف سپرده گذاری توکن (NEP5 ONT)

اکسچنج بایننس اعلام کرد که از ارتقاء (Ontology 2.0) حمایت می کند و واریز (ONT) مبتنی بر (NEP5) را به طور موقتی متوقف خواهد کرد.

 

بایننس ، یکی از بزرگترین اکسچنج های کریپتوکارنسی در جهان ، در تاریخ 5 ژوئیه اعلام کرده است که از ارتقاء شبکه (Ontology 2.0) پشتیبانی خواهد کرد. آنتولوژی 2.0 شامل ادغام تعدادی از نسخه های ارتقا یافته با شبکه اصلی است.

در این رابطه بخوانید‌ : بلاکچین (Blockchain) چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

 

بایننس می گوید که این پشتیبانی به واریز توکن های مبتنی بر پروتکل 5 Neo Enhancement یا (NEP5) ، پایان می دهد. این بدان معناست که هیچ گونه سپرده (NEP5 ONT) به حساب کاربران بایننس واریز نخواهد شد.

 

واریز ها و برداشت های (ONT) از تاریخ 6 ژوئیه ساعت 9 صبح متوقف می شود. بایننس می گوید ، وقتی ارتقا شبکه آنتولوژی تکمیل شود و واریز و برداشت ها مجددا از سر گرفته شود ، به کاربران اطلاع داده می شود.

 

چیزی تغییر نمی کند

ارتقاء شبکه آنتولوژی منجر به ایجاد توکن جدید نمی شود و پاداش استیکینگ (ONG) برای (ONT) نیز تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

 

آنتولوژی از یک مدل دوگانه( ONT و ONG ) استفاده می کند.  (ONT) یک کوین است و می تواند برای استیکینگ در اجماع استفاده شود ، در حالی که (ONG) توکنی است که برای خدمات درون زنجیره ای مورد استفاده قرار می گیرد. به محض اینکه شبکه اصلی آنتولوژی (Ontology MainNet) دو سال پیش راه اندازی شد ، شبکه اصلی (ONT) شروع به صدور (ONG) کرد.

 

براساس اعلامیه آنتولوژی ، این شبکه از 9 تا 12 ژوئن سال 2020 ، به جامعه خود این فرصت را می دهد تا در توسعه شبکه و مدل اقتصادی استیکینگ ، خصوصاً برای نتایج نود( Triones) ، اظهارنظر کنند و پیشنهاداتشان را بگویند.

همچنین بخوانید : کلاهبرداری راگ پول (rug pull) چیست؟

 

با این حال ، اولین پاداش سه ساله بنیاد آنتولوژی به 49 گره برتر و روش توزیع ، بدون تغییر باقی خواهد ماند.

 

همانطور که پیش از این کوین تلگراف گزارش داده بود ، بایننس اخیراً (ONT-33D) را عرضه کرده است که یک توکن 1: 1 با پشتیبانی کوین های (ONT) می باشد که بر روی بلاکچین (blockchain) این اکسچنج قرار دارد.

 

ترجمه شده مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید