/ قانون‌گذاری / تایلند مبادله انواع خاصی از توکن ها از جمله (NFT) ها را ممنوع کرد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تایلند مبادله انواع خاصی از توکن ها از جمله (NFT) ها را ممنوع کرد

تایلند مبادله انواع خاصی از توکن ها از جمله (NFT) ها را ممنوع کرد

اکسچنج های این کشور تا 11 جولای فرصت دارند قوانین خود را برای فهرست کردن توکن ها به روز رسانی کنند تا با دستورالعمل های (SEC) مطابقت داشته باشد.

 

کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند دستورالعمل های جدیدی را برای اکسچنج های کریپتو در این کشور وضع کرده و بر اساس این قوانین پشتیبانی از چهار نوع مختلف توکن ممنوع است.

در این رابطه بخوانید‌ : اسلشینگ (Slashing) چیست؟ و چگونه میتوان از آن در امان ماند؟

 

در اطلاعیه روز جمعه (SEC) تایلند گفته شد قوانین جدید اکسچنج های تایلندی را از استفاده از میم کوین ها ، توکن های هواداری ، توکن های غیر قابل تعویض (NFT) و توکن های عرضه شده توسط اکسچنج ها منع می کند.

منبع: کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند

این کمیسیون گفت برای توکن های صادر شده توسط اکسچنج ها ، هر ارز دیجیتالی باید دقیقاً مطابق با توضیحات موجود در وایت پیپر ها و همچنین هرگونه دستورالعمل موجود برای دارایی های دیجیتال عمل کند. اگر اکسچنج ها نتوانند این شرایط را برآورده کنند باید توکن را از لیست خود حذف کنند. طبق گزارش (SEC) ، اکسچنج های تایلند 30 روز فرصت دارند تا قوانین خود را برای فهرست کردن توکن ها به روزرسانی کنند تا با دستورالعمل های جدید مطابقت داشته باشد.

 

ظاهراً این تغییر سیاست روی توکن هایی از جمله دوج کوین (DOGE) که قیمت آن از سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته و همچنین Bitkub Coin (KUB) ، توکن اکسچنجی به همین نام ، تأثیر می گذارد.

 

کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند در سال جاری تعدادی دستورالعمل و بیانیه برای معامله گران و شرکت های کریپتو صادر کرده که با واکنش بسیاری روبرو شد. این نهاد نظارتی حداقل 1 میلیون بات به ارزش تقریباً 32000 دلار را به عنوان حداقل درآمد سالانه برای سرمایه گذاری کریپتو در تایلند تعیین کرد و مقامات اشاره کرده اند که سرمایه گذاران برای اثبات دانش خود ، باید در یک دوره آموزش معاملات کریپتوکارنسی شرکت کنند یا یک آزمون را پشت سر بگذارند.

 

تایلند سالهاست که رابطه پیچیده ای با حوزه کریپتو دارد. در ماه فوریه ، هیئت گردشگری تایلند هولدرهای ژاپنی را هدف قرار داد و در تلاش برای احیای این صنعت طی همه گیری کرونا از این طریق بود.

همچنین بخوانید : هوش مصنوعی قابل توضیح (XAI) چیست؟

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید