/ فین تک های ارزهای دیجیتال / شرکت شرط‌ بندی ورزشی اینتین 133 میلیون دلار در متاورس سرمایه‌ گذاری می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

شرکت شرط‌ بندی ورزشی اینتین 133 میلیون دلار در متاورس سرمایه‌ گذاری می کند

شرکت شرط‌ بندی ورزشی اینتین 133 میلیون دلار در متاورس سرمایه‌ گذاری می کند

اینتین (Entain) وعده راه اندازی اینوویت (Ennovate)، یک مرکز نوآوری برای توسعه بازی و محصولات سرگرمی در دنیای متاورس را داده است.

اینتین که یک شرکت بین المللی شرط بندی ورزشی و قمار می باشد، قصد دارد 133 میلیون دلار برای ایجاد یک آزمایشگاه نوآوری متمرکز بر تجربیات سرگرمی در متاورس سرمایه گذاری کند. این شرکت در نظر دارد به طور خاص، برای استارت‌ آپ‌ ها بودجه مالی تخصیص دهد و برنامه‌ های کاربردی برای توکن‌ های غیرمثلی (NFT) را توسعه دهد.

اینتین وارد حوزه متاورس می شود

در این رابطه بخوانید‌ : اتریوم چیست و چگونه کار میکند؟

جت نایگارد اندرسن (Jette Nygaard- Andersen) مدیر اجرایی اینتین در مصاحبه اخیر با CNBC، گفت که مرکز نوآوری این شرکت اینوویت نام خواهد داشت. شرکای آن شرکت هایی مانند شرکت مخابراتی آمریکایی، وریزون (Verizon)، شرکت مخابراتی بریتانیا (BT) و شبکه غیرمتمرکز تحویل ویدئو تتالبز (Theta Labs) می باشند. انتظار می‌ رود که اینوویت در ماه مارس سال جاری میلادی راه اندازی شود.

مدیرعامل شرکت اشاره کرد که شرکت او مایل است با محصولات جدید و هیجان انگیز برای مشتریان، در این صنعت پیشروی کند. او افزود که فناوری پیشرفته این سازمان به آن اجازه می دهد تا نوآوری هایی را در ورزش، بازی و تجربیات سرگرمی در متاورس ایجاد کند. اینوویت به عنوان بخشی از این تلاش، جدیدترین محصولات را در زمینه بازی های واقعیت مجازی (VR) آزمایش خواهد کرد.

اینتین که قبلا با نام GVC Holdings شناخته می شد، یکی از شرکت های پیشرو در زمینه فعالیت خود است. سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار لندن لیست شده است و بخشی از شاخص FTSE 100 است و همچنین مالک برندهایی مانند لدبروکس (Ladbrokes)، اسپورتینگ بت (Sportingbet)، بیوین (bwin) کورال (Coral) و پارتی پوکر (PartyPoker) می باشد.

 متاورس برای چه افرادی جذاب است؟

محیط دیجیتالی متاورس که از واقعیت مجازی، بلاکچین (blockchain) و مفاهیم رسانه های اجتماعی استفاده می کند، به سرعت به عنوان یک جایگاه جذاب برای بسیاری از افراد و شرکت ها ظاهر شده است.

در اوایل این ماه، فروشگاه زنجیره ای وال مارت نیز درخواستی را به قانون گذاران محلی برای ورود به این فضا ارائه کرد. این شرکت کاربران خود را قادر می سازد تا با بررسی کالا از طریق متاورس، لوازم الکترونیکی، دکوراسیون منزل، محصولات مراقبت شخصی و بسیاری موارد دیگر را خریداری کنند.

چند هفته بعد، تیم سازنده میم کوین محبوب شیبا (SHIB) فاش کرد که در حال راه اندازی پروژه متاورس خود به نام شیبرس (Shiberse) می باشد. انتظار می رود این پروژه، تجربه ای فراگیر برای اکوسیستم باشد.

پس از آن، یکی از پلتفرم‌ های پیشرو متاورس به نام سندباکس (The Sandbox) با وارنز موزیک گروپ (WMG) همکاری کرد.

اوانا روکساندرا (Oana Ruxandra) مدیر ارشد دیجیتال وارنز موزیک گروپ گفت که شرکت او استیت (ESTATE) را که به عنوان پورتالی برای حضور هنرمندان در متاورس عمل می کند، خریداری کرده است.

علاوه بر این، این شرکت، تجارب موسیقی همه جانبه ای را توسعه خواهد داد که محدودیت های دنیای واقعی را به چالش می کشد و به نوازندگان و طرفداران این امکان را می دهد که بیشتر از قبل با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : ایردراپ Airdrop ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می شود؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین