/ افراد فعال حوزه کریپتو / کوین اولری : اتریوم را به بیت کوین ترجیح می دهم

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کوین اولری : اتریوم را به بیت کوین ترجیح می دهم

کوین اولری : اتریوم را به بیت کوین ترجیح می دهم

کوین اولری درباره سرمایه گذاری های ارزدیجیتال، حباب های بازار و NFT های خود سخن گفت

کوین اولری، ستاره برنامه تلویزیونی شارک تنک Shark Tank، در مصاحبه اخیر با مجله فوربز (Forbes) که روز جمعه منتشر شد، درباره ارزهای دیجیتال، سبد سرمایه گذاری، تنوع سازی، حباب های بازار، میم کوین ها و توکن های غیر مثلی (NFT) صحبت کرد.

او توضیح داد که «کل صنعت کریپتو را به‌عنوان تیم‌های توسعه نرم‌افزار» در نظر می گیرد و افزود که روی «مهندسین نرم‌افزار خلاق موثر» شرط بندی می‌کند. او در حین صحبت در مورد دارایی های دیجیتال خود، اعلام کرد:«اتر بزرگترین دارایی من است، حتی بزرگتر از بیت کوین»

اولری توضیح داد: «زیرا خدمات و تراکنش های مالی زیادی روی آن انجام می شود. حتی نرم‌افزار درحال توسعه‌ی جدیدی مانند پالی گان (Polygon) تراکنش‌ها را تلفیق می‌کند و هزینه کلی را از نظر کارمزد اتریوم کاهش می‌دهد».

در این رابطه بخوانید‌ : چه اتفاقی برای بیت کوین های گم شده رخ می دهد؟

وی سپس به برخی از ارزهای دیجیتال خود اشاره کرد و اظهار داشت:«من هدرا (hedera)، پالی گان (polygon)، بیت کوین (bitcoin)، اتریوم (ethereum)، سولانا (solana)، سروم (serum) را در اختیار دارم. سرمایه گذاری در این ارزها شرط‌بندی روی تیم‌های توسعه نرم‌افزار محسوب می شود و کاربردهای بسیار زیادی برای آن‌ها وجود دارد.»

علاوه بر این وی افزود که، یو اس دی کوین (USDC) دارد و خاطرنشان کرد که با استیبیل کوین معالات خود را انجام می دهد.

او معتقد است که در پایان، آنچه موفقیت و ارزش پلتفرم را تعیین می‌کند، سرعت و سطح پذیرش است و این زمانی اتفاق می‌افتد که تیم، پلتفرمی را بسازد که یک مشکل اقتصادی را حل کند.

وی اشاره کرد «علت این که کوین های بلندمدت ارزش اقتصادی ندارند این است که مشکلی را حل نمی‌کنند و یا ارزشی ایجاد نمی‌کنند».

همچنین از اولری درباره حباب داشتن بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال سوال پرسیده شد. او پاسخ داد: « باید متوجه شد که بازار همان بازار است. هیچ‌کس نمی‌تواند آن را دستکاری کند، حتی آنهایی که ادعا دارند می توانند. در هر ثانیه راجب ارزش دارایی های میلیون ها تصمیم گرفته می شود. این موضوع شامل انواع بازار ها اعم از ساعت، بیت کوین، املاک و مستغلات یا طلا، می شود.».

وی با اشاره به اینکه «این صنعت دارای ریسک است»، تاکید کرد:نمی توانید مطمئن شوید که چه زمانی حباب وجود دارد و اگر فکر می کنید که می توانید متوجه آن شوید، کاملاً در اشتباه هستید.

اولری عقیده دارد تنوع سازی سبد دارایی ضروری است. بخش ارزهای دیجیتال سبد او در حال رشد بوده است. او توضیح داد که در برخی مواقع تا 20 درصد از سهم شرکت رشد داشته اما در حال حاضر به 10.5 درصد رسیده است، وی بیان کرد:

هیچ کوین یا زنجیره ای، بیش از 5 درصد از پورتفوی من را تشکیل نداده است. بنابراین بله، من مرتبا بر اساس نوسانات خرید و فروش می کنم.

علاوه بر این، او گفت که در حال انجام سرمایه گذاری های زیادی است. او با اشاره به اینکه از اکسچنج ارز دیجیتال اف تی اکس (FTX) استفاده می‌کند، تأیید کرد: «اکنون اکثر موقعیت‌های من در بخش سهام گذاری هستند». اولری ماه اکتبر اعلام کرد که حقوق خود را به عنوان سخنگوی اف تی ایکس به صورت کریپتو دریافت می کند.»

وقتی از او پرسیده شد که آیا امکان دارد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بتواند برخی از ارزهای دیجیتال متعلق به او را به عنوان اوراق بهادار تعیین کند و اگر این اتفاق بیفتد چه کاری انجام خواهد داد، بی درنگ پاسخ داد:

علاقه ای به این موضوع ندارم و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، اگر موقعیتی داشتم می فروختم. من علاقه ای ندارم تا با قانونگذاران بر سر سبد ارزهای دیجیتال خود درگیر شوم. من می خواهم 100٪ سازگار با قوانین باشم.

همچنین بخوانید : نحوه ایجاد درآمد غیرفعال ارز دیجیتال از طریق مسترنودها

او در نوامبر در مورد توکن ریپل (XRP) نیز همین را گفت. توکن ایکس آر پی موضوع شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه ریپل لبز (Ripple Labs) و مدیران آن، برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse) و کریس لارسن (Chris Larsen) است. «من علاقه ای ندارم تا وقت خود را در دادگاهی در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده بگذرانم. این روش بسیار بدی است.»

اولری همچنین درباره توکن‌های غیرمثلی (NFT) صحبت کرد. او توضیح داد: «آنها احراز هویت، مدیریت موجودی، و انواع موارد استفاده در کلاس‌های دارایی مختلف را ارزشمند می کنند.»

وی افزود:« فکر میکنم توکن های غیر مثلی فراتر از بیت کوین خواهند رفت.»

او در خصوص پروژه NFT خود گفت: «من NFT های مرتبط با دارایی های مشهود، دارایی های فیزیکی را ترجیح می دهم و روی توسعه وایت پیپر، برای بررسی دارایی ها کار می کنم. من در شرکت جردن فرید سرمایه گذاری کردم، این شرکت مالک وب سایت nft.com است، که در ماه ژانویه راه اندازی شد.»

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین