/ اخبار بیت کوین / صندوق های ETF بیت کوین در هفته اول ژوئن معادل 2 ماه عرضه ماینینگ بیت کوین خریدند

4 ماه پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

صندوق های ETF بیت کوین در هفته اول ژوئن معادل 2 ماه عرضه ماینینگ بیت کوین خریدند

صندوق های ETF بیت کوین در هفته اول ژوئن معادل 2 ماه عرضه ماینینگ بیت کوین خریدند

در اولین هفته معاملاتی ژوئن، صندوق های ETF بیت کوین ایالات متحده تقریباً به اندازه کل ماه می بیت کوین خریداری کردند.

صندوق‌های قابل معامله در بورس اسپات بیت‌کوین BTC در ایالات متحده در هفته اول ژوئن معادل حدود دو ماه از عرضه ماینینگ این ارز دیجیتال را خریداری کردند.

با ورودی سرمایه تقریباً 1.83 میلیارد دلار، 11 صندوق ETF در هفته معاملاتی 3 تا 7 ژوئن حدود 25729 بیت کوین خریداری کردند که حدود هشت برابر بیشتر از 3150 بیت کوین جدید استخراج شده در همان بازه زمانی است.

در این رابطه بخوانید‌ : کاردانو چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟

مقدار بیت کوین به دست آمده در یک هفته به تنهایی تقریباً به اندازه کل خرید 29592 بیت کوین آنها در ماه می بود و بزرگترین خرید هفتگی از اواسط مارس، زمانی که بیت کوین به بالاترین قیمت فعلی خود یعنی 73679 دلار رسید محسوب می شود.

خرید هفتگی بیت کوین ETF ها از زمان راه اندازی در 11 ژانویه. منبع: HODL15Capital

خرید هفتگی بیت کوین ETF ها از زمان راه اندازی در 11 ژانویه. منبع: HODL15Capital

11 صندوق از زمان آغاز به کار در ژانویه، 15.69 میلیارد دلار ورودی خالص داشته اند که شامل 17.93 میلیارد دلار خروجی خالص از صندوق Grayscale بود و کل دارایی های تحت مدیریت (AUM) حدود 61 میلیارد دلار بود.

طرفداران بیت کوین مدت‌هاست که این ارز دیجیتال را به عنوان «طلای دیجیتال» به دلیل مکانیسم کمیابی آن، که تنها ۲۱ میلیون بیت‌کوین صادر می‌کند، تبلیغ می‌کنند.

رئیس ETF Store نیت گراچی، در پستی در 9 ژوئن اشاره کرد که دارایی های تحت مدیریت ETFهای بیت کوین معادل حدود 60 درصد از ETF های طلای کشور است، با وجود اینکه عمر ETF های طلا 20 سال و ETFهای بیت کوین تنها پنج ماه است.

بیت کوین در 5 ژوئن در پی افزایش جریان ورودی به ETF ها به رکورد 71,093 دلار رسید و این اولین باری است که این دارایی از 21 می به بالای 71,000 دلار رسیده است.

یکی از بنیانگذاران صرافی ارز دیجیتال Radar Bear در 7 ژوئن گفت: این ارز دیجیتال برای عبور از بالاترین سطح فعلی خود تلاش زیادی کرده است، زیرا قیمت آن «به شدت تحت تأثیر عوامل کلان اقتصادی و رویدادهای ژئوپلیتیکی قرار دارد».

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین