/ اخبار اکسچنج ها / کوین بیس استارتاپ هوش مصنوعی هندی را برای بهبود خدمات به مشتریان خریداری می‌کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کوین بیس استارتاپ هوش مصنوعی هندی را برای بهبود خدمات به مشتریان خریداری می‌کند

کوین بیس استارتاپ هوش مصنوعی هندی را برای بهبود خدمات به مشتریان خریداری می‌کند

آگارا(Agara) که توسط رئیس بخش عملیاتی کوینیس(Coinbase) در هند تاسیس شد، به کوینبیس در بخش ارائه خدمات مشتری با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی کمک می کند.

کوینبیس بزرگترین اکسچنج ارز های دیجیتال در ایالات متحده با راه اندازی یک استارتاپ جدید در هند برای بهبود ارائه خدمات به مشتریانش، فعالیت خود را گسترش می دهد.

کوینبیس روز سه‌ شنبه رسما خرید آگارا، یک پلتفرم پشتیبانی با قابلیت هوش مصنوعی با اپراتور هایی در هند و ایالات متحده را اعلام کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : متادیتا (metadata) در تراکنش های بلاک چین چیست؟

استفاده از این قابلیت بر افزایش ظرفیت ارائه خدمات خودکار به مشتریان با ارائه ابزارهای یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی در تیم مهندسی کوینبیس، تمرکز دارد. این قرارداد همچنین استراتژی شرکت برای گسترش مرکز فناوری اش در هند را نشان می دهد.

انتشارات متمرکز بر فناوری تک کرانچ(TechCrunch) به نقل از منابع ناشناس روز دوشنبه گزارش کرد: راه اندازی و استفاده از آگارا برای کوینبیس بین 40 میلیون تا 50 میلیون دلار هزینه در پی داشت. بر اساس گزارشات، این دو شرکت انتظار دارند معامله را در اواخر امسال منعقد کنند.

آگارا که سال 2017 تاسیس شده، با استفاده از روش های یادگیری ماشین و پردازش طبیعی زبان به دنبال بهبود تجربه کاربری می باشد. طبق گزارشات، آگارا با استخدام حدود 40 نفر توانسته مشتریان بزرگی را از جمله شرکت نرم افزاری مبتنی بر ابر سیلزفورس(Salesforce) و شرکت تجارت الکترونیک شاپیفای(Shopify) را جذب کند.

با توجه به سخنان پانکاج گوپتا(Pankaj Gupta)، رئیس بخش عملیاتی کوینبیس در هند، تیم تکنولوژی آگارا به عنوان بخشی از معامله به کوینبیس می پیوندند. گوپتا، یکی از بنیان گذاران آگارا، انتظار دارد این یک معامله دوسر برد برای آگارا و کوینبیس باشد.

ابیمانیو(Abhimanyu) یکی از بنیانگذاران آگارا خاطر نشان کرد این شرکت توانسته  تکنولوژی خود را در ارتباطات مبتنی بر تماس تلفنی با مشتریان نیز ادغام کند. او گفت: یکی از پیچیده ترین اقداماتی که ما انجام می دهیم، در مورد تماس های تلفنی است. او گفت: ما در تلاش بوده‌ ایم تا بسیاری از پشتیبانی‌ هایی که از طریق تماس‌ های تلفنی انجام می‌ شود، را خودکار کنیم.

آخرین تلاش کوینبیس برای بهبود تجربه مشتری خود در حالی انجام می شود که این شرکت برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان تلاش های بسیاری کرده است. در میانه اکتبر، بر اساس گزارش‌ ها، کاربران کوینبیس خط پشتیبانی جدید تلفن کوینبیس را مورد انتقاد قرار دادند. این اکسچنج، در ماه آگوست نیز به علت خدمات بد به مشتری مورد انتقاد شدیدی قرار گرفته بود و طبق گزارشات، کاربران از حساب های هک شده و دارایی های از دست رفته خود شکایت داشتند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید