/ تحلیل روزانه ارزهای دیجیتال / تحلیل بیت کوین: چه مدت باید منتظر کسب حداکثر سود باشید؟ (18 مهر 1402)

زمان مطالعه : 2 دقیقه

تحلیل بیت کوین: چه مدت باید منتظر کسب حداکثر سود باشید؟ (18 مهر 1402)

طبق گزارش کوین مارکت کپ CoinMarketCap، قیمت BTC در هفته گذشته حدود 3 درصد کاهش یافت. در زمان نگارش این مطلب با قیمت 27500.84 دلار و ارزش بازار بیش از 536 میلیارد دلار معامله می شود.

تحلیل بیت کوین: چه مدت باید منتظر کسب حداکثر سود باشید؟ (18 مهر 1402)

طبق تحلیل اخیر، قیمت بیت کوین BTC ممکن است در تابستان سال 2025 به 200000 دلار برسد. اما برخی از معیارهای فعلی هنوز نزولی به نظر می رسند.

بیت کوین طولانی ترین بازار نزولی در تاریخ خود را تجربه کرده که ممکن است منجر به نگرانی در بین سرمایه گذاران شود. با این حال، داده های تاریخی نیز باید در نظر گرفته شوند و سرمایه گذاران باید صبور باشند تا در روزهای آینده از سود بهره مند شوند.

در واقع، داده‌های جدید نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین تا سال 2025 حتی می‌تواند به بیش از 200000 دلار برسد.

در این رابطه بخوانید‌ : والت (vault) ارز دیجیتال چیست؟

بیت کوین به زودی به اوج قیمت جدیدی می رسد؟

اگرچه بیت کوین توانسته برای مدتی طولانی موقعیت خود را بالای 27000 دلار حفظ کند، اما نوسانات قیمت آن به دلیل بازار نزولی همچنان پایین است.

طبق گزارش کوین مارکت کپ CoinMarketCap، قیمت BTC در هفته گذشته حدود 3 درصد کاهش یافت. در زمان نگارش این مطلب با قیمت 27500.84 دلار و ارزش بازار بیش از 536 میلیارد دلار معامله می شود.

طبق پست اخیر تحلیلگری به نام Seth قیمت بیت‌کوین می تواند جهش چشمگیری را تجربه کند.

این تحلیل از فرکتال بازار گاوی 2015 استفاده کرد. بر اساس اندیکاتور چرخه بیت کوین، می توان اوج و کیف قیمت را به وضوح مشاهده کرد.

رسم یک خط مقاومت در همان نمودار نشان داد که قیمت بیت‌کوین می تواند در تابستان 2025 به 200000 تا 250000 برسد، که بلندپروازانه به نظر می رسید.

این رشد همچنین می تواند با رویداد هاوینگ بیت کوین در سال 2024 تقویت شود، زیرا همیشه پس از چنین رویدادی همیشه شاهد افزایش قیمت بوده ایم. در واقع، طبق گفته کریپتوتون CryptoCon، ممکن است در حال حاضر وارد یک بازار صعودی شده باشیم.

آیا اکنون در بازار صعودی بیت کوین هستیم؟

نگاهی دقیق تر به معیارهای BTC نشان داد که قیمت در حال حاضر تحت فشار فروش نیست. واریز بیت‌کوین به صرافی‌ها در مقایسه با میانگین هفت روز گذشته پایین بوده است.

باینری CDD آن سبز بود، به این معنی که فعالیت هولدرهای بلند مدت در هفت روز گذشته کمتر بود. با این حال، aSORP قرمز بود، به این معنی که سرمایه‌گذاران بیشتری بیتکوین را با سود می‌فروشند و به اوج بازار اشاره دارد.

خبر خوب این است همزمان با افزایش اخیر قیمت بیت‌کوین، سود باز Open Interest آن نیز افزایش یافت. به طور کلی، زمانی که سود باز همراه با قیمت افزایش می یابد، منجر به ادامه همان روند می شود و در نتیجه شانس رشد قیمت را افزایش می دهد.

همچنین بخوانید : حمله Brute Force چیست؟ و چگونه میتوان از آن در امان ماند؟

کاهش نوسانات قیمت بیت‌کوین

طبق آخرین داده ها، بیت کوین در حال حاضر با قیمت 27587 دلار معامله می شود و در 24 ساعت گذشته 1.27 درصد کاهش داشته است. این داده ها همچنین نشان می دهد که بیت کوین در این مدت حجمی معادل 12.1 میلیارد دلار با ارزش بازار 539.3 میلیارد دلار ثبت کرده است که نشان دهنده کاهش 0.89 درصدی است.

بزرگترین ارز دیجیتال در یک ماه گذشته در محدوده 25000 دلار به عنوان پایین ترین و 28500 دلار به عنوان بالاترین سطح در نوسان بوده است. این محدوده معاملاتی نشان دهنده نوسانات پایین قیمت بیت‌کوین است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین