/ تحلیل روزانه ارزهای دیجیتال / پیش بینی قیمت دش DASH: آیا می تواند دوباره به 1000 دلار برسد؟

زمان مطالعه : 5 دقیقه

پیش بینی قیمت دش DASH: آیا می تواند دوباره به 1000 دلار برسد؟

انتظار می رود دش تا پایان سال 2022 حداکثر قیمت 371 دلار را ثبت کند. در مورد حداقل قیمت، تا اواسط ماه مه قیمت Dash برابر با 4.1 دلار پیش‌بینی شده است.

پیش بینی قیمت دش DASH: آیا می تواند دوباره به 1000 دلار برسد؟

قیمت دش DASH در ابتدا کمتر از یک دلار بود و به لطف ویژگی‌های منحصر به فردش، در سال 2017 به 1550 دلار رسید. ممکن است با تغییر نام تجاری از کوین مبتنی بر حریم خصوصی به روش پرداخت مستقیم، رکود کمی را تجربه کرده باشد، اما بسیاری از کارشناسان انتظار دارند که به زودی دوباره شروع به رشد کند.

هیجان انگیزترین تحولی که اخیراً در مورد Dash صورت گرفت، راه اندازی Dash Platform v0.22 در شبکه آزمایشی بود که با فضای ذخیره سازی بهتری همراه است و پاداش های بیشتری را به مسترنودها Masternodes ارائه می کند.

دش DASH در ماه مارس هنگام به روز رسانی، از سطح مقاومت 100 دلار عبور کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال نات کوین (NOT) چیست؟ توکن GameFi مبتنی بر تلگرام

تحلیل تکنیکال DASH و تاریخچه قیمت

عملکرد گذشته یک دارایی می تواند چیزهای زیادی در مورد روند آن به ما بگوید. برخی از این داده‌ها می‌توانند به ما در پیش‌بینی قیمت Dash کمک کنند. با این حال، حتی تحلیل تکنیکال نیز نمی تواند آینده را به درستی پیش بینی کند، بنابراین تنها به این ارزیابی ها تکیه نکنید.

تجزیه و تحلیل قیمت DASH

هنگامی که DASH برای اولین بار عرضه شد، زیر 1 دلار معامله می شد – میانگین قیمت آن در سال اول حدود 0.75 دلار بود. سپس، به آرامی شتاب گرفت و اولین افزایش قیمت قابل توجه خود را در اوایل سال 2017 داشت که از 100 دلار گذشت. دش همان سال را با بالاترین قیمت 1550 دلار به پایان رساند – حداکثر قیمتی که از آن زمان دیگر نتوانسته است به آن برسد.

از سال 2018 تا 2021، قیمت DASH به روند کاهشی خود ادامه داد و بیشتر از اوج خود فاصله گرفت. تا سال 2021 که بازار کریپتو با رونق جدیدی روبه‌رو شد، قیمت DASH افزایش یافت. در می 2021 به حداکثر قیمت 440 دلار رسید.

سپس با شروع کسب سود سرمایه‌گذاران، دوباره کاهش یافت. این توکن دو رالی دیگر را پشت سر گذاشت، البته به اوج های پایین تر – 270 دلار در آگوست و 234 دلار در نوامبر 2021 رسید.

قیمت فعلی DASH در زمان نگارش این مطلب 103 دلار و ارزش بازار آن 1.1 میلیارد دلار است که به دش جایگاه هفتاد و نهم در کوین مارکتت کپ CoinMarketCap را می‌دهد.

تحلیل تکنیکال

میانگین متحرک و نوسانگرها در نمودار روزانه DASH/USD با هم تفاوت دارند. اولی فروش را توصیه می کند، در حالی که دومی سیگنال خرید می دهد. همین سناریو در نمودار ماهانه نیز وجود دارد. در حال حاضر، سیگنال فروش غالب است. به عبارت دیگر، تحلیل تکنیکال پیش بینی های نزولی قیمت Dash را برای آینده نزدیک به ما می دهد.

با استفاده از داده‌های بالا، به‌علاوه پیش‌بینی‌های قیمت DASH که توسط کارشناسان مختلف انجام شده است، می‌توانیم ایده‌هایی درباره قیمت آتی DASH به شما ارائه دهیم.

پیش‌بینی قیمت WalletInvestor: انتظار می رود دش تا پایان سال 2022 حداکثر قیمت 371 دلار را ثبت کند. در مورد حداقل قیمت، تا اواسط ماه مه قیمت Dash برابر با 4.1 دلار پیش‌بینی شده است.

این سطح را میانگین قیمت معاملاتی DASH در سال آینده می‌دانند و این توکن در اواخر سال 2023 به 527 دلار می‌رسد.

تا سال 2025 این توکن می تواند به حداکثر قیمت 1084 دلار برسد. میانگین قیمت پیش بینی شده برای همان سال حدود 250 دلار است.

PricePrediction.Net انتظار رشد بسیار کمتری را دارد و سطح 474 دلاری را تا سال 2025 با میانگین قیمت 431.40 دلار پیش بینی میکند.

همچنین بخوانید : متادیتا (metadata) در تراکنش های بلاک چین چیست؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین