/ اخبار بیت کوین / با بسته شدن رمپ فیات، بیت کوین در بایننس استرالیا 5 هزار دلار ارزانتر فروخته میشود

1 سال پیش

زمان مطالعه : 3 دقیقه

با بسته شدن رمپ فیات، بیت کوین در بایننس استرالیا 5 هزار دلار ارزانتر فروخته میشود

بیت کوین در شعبه استرالیای صرافی بایننس Binance با تخفیف قابل توجهی معامله می شود، به طوری که قیمت بیت کوین در صورت معامله در برابر دلار استرالیا تا 21 درصد کاهش می یابد.

با بسته شدن رمپ فیات، بیت کوین در بایننس استرالیا 5 هزار دلار ارزانتر فروخته میشود

در صورت پرداخت با دلار استرالیا، می توان یک بیت کوین BTC را به مبلغ 22000 دلار در بایننس استرالیا خریداری کرد.

بیت کوین در شعبه استرالیای صرافی بایننس Binance با تخفیف قابل توجهی معامله می شود، به طوری که قیمت بیت کوین در صورت معامله در برابر دلار استرالیا تا 21 درصد کاهش می یابد.

با انتشار این خبر معامله‌گران عجله دارند تا دارایی‌های دیجیتال خود را به دلار استرالیا نقد کنند، قبل از اینکه برداشت بانک AUD در تاریخ 1 ژوئن در ساعت 5 بعد از ظهر به وقت محلی متوقف شود.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال چیست؟ و چه تفاوت هایی با ارزهای فیات دارد؟

در 18 می، بایننس استرالیا به کاربران اطلاع داد که خدمات دلار استرالیا را پس از تصمیم ارائه دهنده پرداخت شخص ثالث خود به حالت تعلیق در می آورد.

سپرده ها از طریق انتقال بانکی بلافاصله متوقف شد، در حالی که برداشت با استفاده از PayID تا 1 ژوئن در ساعت 5 بعد از ظهر به وقت محلی باز می ماند. صرافی همچنین به مشتریان استرالیایی خود هشدار داده است کهAUD باقی مانده در صرافی پس از 31 می به طور خودکار به تتر USDT تبدیل می شود.

این اطلاعیه از آن زمان باعث عجله تدریجی برای پول نقد و کاهش شدید قیمت بیت کوین شده است. در زمان نگارش این مطلب، می توان یک بیت کوین را تنها با قیمت 33750 دلار استرالیا خریداری کرد که معادل 21987 دلار یا 21 درصد کمتر از نرخ جهانی است.

نرخ BTC/AUD 30 مه - منبع:  Binance Australia

نرخ BTC/AUD 30 مه – منبع:  Binance Australia

با این حال، کسانی که امیدوارند از بیت کوین ارزان تر استفاده کنند، ممکن است ناامید شوند. بدون امکان واریز AUD به کیف پول معاملاتی و پریمیوم های سنگین برای تبدیل سایر دارایی های کریپتو به AUD، کاربران ممکن است به سختی بتوانند بیت کوین تخفیف خورده را خریداری کنند.

جفت معاملاتی AUD/USDT. منبع: بایننس استرالیا

جفت معاملاتی AUD/USDT. منبع: بایننس استرالیا

بایننس همچنین در مورد حذف چندین جفت معاملات ارز دیجیتال با AUD در تاریخ 1 ژوئن هشدار داده و به کاربران اعلام کرده است که “در هنگام معامله به خطرات توجه کنند.”

در همین حال، بایننس گفت که به دنبال ارائه دهنده جایگزینی برای ادامه واریز و برداشت دلار استرالیا است. در حال حاضر، امکان خرید و فروش کریپتو با استفاده از کارت‌های اعتباری یا نقدی همچنان در دسترس است، اگرچه به نظر می‌رسد این نرخ‌ها مطابق با بازار باشد.

بایننس به دلیل لغو مجوز خدمات مشتقات آن توسط کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا در ماه گذشته، با مشکلاتی مواجه شده است. همچنین با تحقیقات گسترده ای از سوی کمیسیون تجارت کالاها و معاملات آتی ایالات متحده (CFTC) مواجه است.

کارگزار ارز دیجیتال استرالیا Swyftx که برای نیازهای نقدینگی خود به Binance متکی بود، پیش از این اعلام کرده بود که بستن راه حل های Off-Ramp و On-Ramp دلار استرالیا در صرافی بر فعالیت Swyftx تأثیری نخواهد داشت.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید