/ اخبار آلت کوین ها / ارزش بازار ارزهای دیجیتال طی یک روز 150 میلیارد دلار افزایش یافت

زمان مطالعه : 5 دقیقه

ارزش بازار ارزهای دیجیتال طی یک روز 150 میلیارد دلار افزایش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال طی یک روز 150 میلیارد دلار افزایش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال بیش از 150 میلیارد دلار در یک روز افزایش یافت. این جهش در پی صعود بیت کوین و اتر پس از اخبار فدرال رزرو رخ داد.

بیت کوین یک بار دیگر در 24 ساعت گذشته به زیر 47000 دلار سقوط کرد، اما اعلام نرخ های فدرال رزرو موجب صعود بیش از 3000 دلاری قیمت آن شد. آلت‌کوین‌ها نیز همزمان با بازیابی سطح 4000 دلاری برای اتریوم، افزایش قیمت چشمگیری را ثبت کردند.

بیت کوین در پی انتشار اخبار فدرال رزرو آمریکا به 50 هزار دلار نزدیک شد

در این رابطه بخوانید‌ : تئوری احمق بزرگتر در سرمایه گذاری چیست؟ و چگونه از آن در امان بمانیم؟

طبق گزارشی در روز گذشته ، وضعیت بیت کوین پس از عدم موفقیت این دارایی در غلبه بر 49000 دلار بدتر شده بود. طی ساعات بعدی نیز قیمت به کاهش خود ادامه داد و برای دومین بار در سه روز به زیر 47000 دلار رسید.

همه نگاه ها به نشست (FOMC) در ایالات متحده معطوف بود زیرا انتظار می رفت فدرال رزرو در مورد سیاست پولی خود و شاید مهمتر از همه، برنامه های خود در مورد چگونگی مقابله با تورم فزاینده اعلامیه ای ارائه دهد.

بانک مرکزی اعلام کرد نرخ های بهره را تغییر نخواهد داد، که باعث واکنش فوری برای ارزهای دیجیتال برتر و سایر بازارهای مالی شد. بیت کوین تقریباً 4000 دلار افزایش یافت و به 50000 دلار نزدیک شد، اما مانند بسیاری از تلاش های قبلی نتوانست از این سطح عبور کند.

در حال حاضر، این دارایی چند صد دلار عقب‌نشینی کرده است و در سطح 49000 دلار است.

قیمت  BTCUSD . منبع:  TradingView

اتر (ETH) بالاتر از 4000 دلار: رشد 12 درصدی اولنچ (AVAX)

اخیراً آلت‌کوین‌ها نیز افت چشمگیری داشتند اما اخبار فدرال رزرو تأثیر مثبتی بر بیشتر آنها گذاشت. اتریوم چند روز قبل به زیر 3800 دلار سقوط کرده بود، اما رشد روزانه 4 درصدی آن را به بالای 4000 دلار رسانده است.

بایننس کوین، ریپل، کاردانو و پولکادات در مقیاس 24 ساعته رشد قیمت را تجربه کردند. سولانا (8٪) و ترا (7٪) رشد کردند در حالی که اولنچ (12.5٪) از سایر آلت کوین ها عملکرد بهتری داشته است. اولنچ تنها چند روز پس از اعلام پشتیبانی از (USDC) به بالای 100 دلار رسید.

دو میم کوین برتر ، دوج کوین (Dogecoin) و شیبا اینو (Shiba Inu) کمی افت قیمت را تجربه کردند.

از عملکردهای مثبت دیگر می توان به زین فین نتورک (XDC) با 32 درصد، بورا (BORA) با 26 درصد ، ارویو (Arweave) با 17 درصد ، الراند (Elrond) با 15 درصد، کادنا (Kadena) با 15 درصد و استکس (Stacks) با 15 درصد اشاره کرد.

همچنین بخوانید : میپل فایننس چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

ارزش بازار ارزهای دیجیتال روز گذشته به 2.1 تریلیون دلار کاهش یافته بود اما از آن زمان تاکنون بیش از 150 میلیارد دلار افزایش یافته و به 2.250 تریلیون دلار رسیده است.

بررسی اجمالی بازار ارزهای دیجیتال. منبع: Quantify Crypto

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید