/ قانون‌گذاری / دو بانک آرژانتینی خدمات معاملات رمزارز را راه‌ اندازی می‌ کنند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

دو بانک آرژانتینی خدمات معاملات رمزارز را راه‌ اندازی می‌ کنند

دو بانک آرژانتینی خدمات معاملات رمزارز را راه‌ اندازی می‌ کنند

بانک‌ های آرژانتینی گالیسیا (Banco Galicia) و بروبانک (Brubank) برای ارائه خدمات معاملاتی ارز دیجیتال به مشتریان خود با والت رمزارز لیریوم (Lirium) همکاری کرده اند.

این دو بانک در آرژانتین به مشتریان خود اجازه می‌ دهند تا از طریق وب‌ سایت‌ های رسمی ارزهای دیجیتال خریداری کنند. این دو، بانک گالیسیا، بزرگترین بانک خصوصی کشور از نظر ارزش بازار، و بروبانک یک بانک کاملا دیجیتال هستند.

این دو نهاد برای ارائه سرویس جدید با والت رمزارز لیریوم شریک شده‌ اند و طبق گزارش‌ ها این سرویس از دوشنبه در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. برای بانک گالیسیا، این ویژگی ابتدا برای مشتریانی که حقوق آنها مستقیما به بانک واریز می شود، در دسترس خواهد بود.

در این رابطه بخوانید‌ : نظریه گام تصادفی چیست؟ کاربرد آن در بازار ارزهای دیجیتال

استقبال بانک‌ های آرژانتین از معاملات ارزهای دیجیتال

به گفته بلومبرگ، تصمیم بانک گالیسیا به دلیل تقاضای بالای مشتریان، به‌ویژه نسل‌ های جوان، گرفته شده است. این امر زمانی که 60 درصد از شرکت‌ کنندگان در یکی از نظرسنجی‌ های آن گفتند که مایلند از طریق بانک به کریپتو دسترسی داشته باشند، اتفاق افتاد.

دو مقام از بانک آریل سانچز (Ariel Sanchez)، مدیر محصولات سرمایه گذاری و نیکلاس دی جیووانی (Nicholas de Giovanni) این موضوع را تایید کردند و افزودند:

جوانان گروهی هستند که بیشتر از همه این را می خواهند.

این گزارش همچنین به داده‌ های چینالیسیس (Chainalysis) اشاره کرد که ادعا می‌ کند آرژانتین از نظر پذیرش ارزهای دیجیتال در بین کشورهای پیشرو است و در رتبه دهم در سراسر جهان قرار دارد.

تحقیقات انجام شده توسط آژانس ارتباطات بازاریابی Wunderman Thompson همچنین اشاره کرد که آرژانتینی ها به دلیل افزایش تورم 50 درصدی در سال انگیزه خرید ارزهای دیجیتال را دارند. دو سوم از پاسخ دهندگان گفتند که برای کاهش قدرت خرید، به ارزهای دیجیتال روی آورده اند.

بانک های دیگر

به جرات می توان گفت که بخش قابل توجهی از بانک های پیشرو جهان یعنی بانک هایی که در ایالات متحده مستقر هستند موضع خود در مورد صنعت کریپتو را تغییر داده اند و پس از سال ها سرکوب آن، شروع به پذیرش این نوع دارایی کرده اند.

در اواسط سال 2021، شرکت مدیریت دارایی های دیجیتال NYDIG و شرکت پرداخت نشنال کش رجیستر (NCR) با یکدیگر همکاری کردند تا بانک های ایالات متحده را قادر به ارائه خدمات معاملات رمزارز از طریق برنامه های تلفن همراه کنند. فرست سیتیزن بنک (First-Citizens Bank) یکی از ذینفعان این طرح است.

علاوه بر این، طبق گزارش ها، گلدمن ساکس قصد دارد پس از افزایش تقاضا از سوی مشتریان، معاملات اختیار معامله OTC Ether را راه اندازی کند. این پس از آن صورت می‌ گیرد که غول وال استریت معاملات اختیار معامله OTC BTC را عرضه کرد، برای داشتن یک ETF بیت‌ کوین درخواست داد و پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال خود را دوباره راه‌ اندازی کرد. تا یک سال پیش، گلدمن ساکس، همراه با جی پی مورگان، از سرسخت ترین منتقدان ارزهای دیجیتال بودند.

BNY Mellon قدیمی‌ ترین بانک آمریکا یکی از پیشتازان پذیرش دارایی‌های دیجیتال است که با گری اسکیل (Grayscale) همکاری کرده است، در دورهای تامین مالی مرتبط با ارزهای دیجیتال شرکت کرده و مجموعه‌ ای از خدمات خود را راه‌ اندازی کرده است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : چگونه در ETF بیت کوین سرمایه گذاری کنیم؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین