/ اخبار بیت کوین / کارل ایکان: بیت کوین بهترین دارایی ضد تورمی است

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کارل ایکان: بیت کوین بهترین دارایی ضد تورمی است

کارل ایکان: بیت کوین بهترین دارایی ضد تورمی است

کارل ایکان (Carl Icahn) سرمایه گذار میلیاردر، روز سه شنبه هشدار داد که ممکن است بحران بعدی بازار در پیش باشد و بیت کوین می تواند بهترین ابزار برای مقابله با تورم باشد.

با وجود ادامه تحریک بازار از سوی دولت ایالات متحده ، ایکان اظهار داشت می‌ترسد ارزش دلار کمتر شده و قیمت کالاها افزایش یابد.

ایکان در برنامه خبری CNBC در روز دوشنبه گفت:« در آینده قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد. با چاپ پول و تورم موجود، به پیشواز بحران خواهیم رفت. تورم همه جا را فرا گرفته است و نمی دانم چگونه در آینده میخواهید آن را حل کنید.»

در این رابطه بخوانید‌ : لیکوییدیتی (liquidity) در صرافی های ارز دیجیتال چیست؟

صحبت‌های او مشابه اظهارات جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو، مبنی بر افزایش تورم بر اثر مشکلات عرضه بوده است:

پاول در اظهارات خود گفت : « با افزایش هزینه ها، شاهد فشارهای رو به افزایش بر قیمت ها هستیم، مخصوصا به دلیل تنگناهای عرضه در برخی بخش ها». وی همچنین افزود: « این تاثیرات بزرگتر و طولانی تر از آنچه پیش بینی میشد بوده است، اما کاهش می یابد و انتظار می رود که تورم به سمت هدف بلند مدت 2 درصدی ما کاهش یابد.»

ایکان به سرمایه گذاری میلیاردی در بازار ارزهای دیجیتال در سال جاری اشاره کرد، اما هنوز معاملاتی را در این بازار ثبت نکرده است (حداقل نه طبق آنچه که به طور عمومی اعلام کرده است). رایان آدامز (Ryan Adams)، موسس شرکت سرمایه گذاری میتوس کپیتال اند بنکلس (Mythos Capital and Bankless)،تصور می کند که احتمالا ایکان معاملاتی در بازار دارد.

ایکان هنوز باور دارد که ممکن است جایگزینی برای سرمایه گذاری در بازار سهام وجود داشته باشد و کریپتوکارنسی ها ارزش بررسی را دارند:

«ما افراد باهوش زیادی را در شرکت (Icahn & Company) داریم، اما درک بیت کوین برایمان دشوار است. نمیگویم این خوب است یا بد، فقط میگویم که آن را درک نمی کنیم، بنابراین قصد نداریم روی چیزی سرمایه گذاری کنیم که درکی از آن نداریم. هیئت داوران در خصوص اینکه آیا بیت کوین ارزش ذاتی دارد یا به عنوان یک ابزار ذخیره ارزش عمل می کند تردید دارد. اگر تورم بیداد کند، شاید ارزش سرمایه گذاری داشته باشد. متغیر های بسیاری وجود دارد، سرمایه گذاری روی آن کار بسیار دشواری است.»

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین