/ اخبار اکسچنج ها / پشتیبانی کوین بیس از کیف پول های سخت افزاری؛ آغاز این پروسه با کیف پول لجر

زمان مطالعه : 5 دقیقه

پشتیبانی کوین بیس از کیف پول های سخت افزاری؛ آغاز این پروسه با کیف پول لجر

پشتیبانی کوین بیس از کیف پول های سخت افزاری؛ آغاز این پروسه با کیف پول لجر

این مشارکت در سه ماهه اول سال 2022 اجرایی خواهد شد و اپلیکیشن تلفن همراه کوین بیس از لجر نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اکسچنج کوین بیس اعلام کرد از کیف پول‌های سخت‌افزاری کریپتو پشتیبانی می‌کند و این پروسه با لجر (Ledger) شروع می‌شود. این دو شرکت در کنفرانس لجر اوپن (Ledger Open) که در تاریخ 9 و 10 دسامبر در پاریس برگزار می شود، این خبر را اعلام کردند.

لجر تامین کننده اصلی کیف پول های سخت افزاری آفلاین یا سرد است که کلیدهای خصوصی کاربران را امن تر از کیف پول های آنلاین گرم ذخیره می کند.

در این رابطه بخوانید‌ : اثبات سهام واگذار شده چیست؟و چگونه کار میکند؟

کاربران افزونه مرورگر کیف پول کوین‌بیس می‌توانند کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر خود را به هم متصل کنند و از ویژگی خود امانتداری یا سلف کاستدی استفاده کرده و کنترل کاملی بر دارایی‌های خود داشته باشند.

این مشارکت در سه ماهه اول سال 2022 به صورت مرحله‌ای اجرا می‌شود. در ادامه، اپلیکیشن موبایل کوین‌بیس از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری لجر نیز پشتیبانی می‌کند.

مکس برنزبرگ (Max Branzburg) ، رئیس بخش محصولات کوین‌بیس گفت: «ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که اعلامیه‌های بیشتری را درباره پروسه تبدیل کیف پول کوین‌بیس به امن‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای مشارکت در Web3 طی ماه‌های آینده به اشتراک بگذاریم.»

کوین بیس 12 درصد از کل رمزارزها را ذخیره می کند

آلسیا هاس، مدیر مالی کوین بیس طی سخنرانی اش در کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا در 8 دسامبر، اظهارات جدیدی را بیان کرد. او ادعا کرد که کوین بیس حدود 12 درصد از کل رمزارزها را در بیش از 150 نوع دارایی ذخیره می کند و گفت رمزارز فراتر از مبادلات ساده کوین عمل می کند.

وی گفت: «تقریباً 50 درصد از مشتریان ما فعالیتی فراتر از خرید و فروش کریپتو دارند ، که نشان می‌دهد ارزهای دیجیتال فراتر از مرحله سرمایه‌گذاری اولیه خود هستند و به سمت مرحله سودمندی طولانی‌مدت در حرکتند.»

کوین بیس ادعا می کند بیش از 73 میلیون مشتری در سراسر جهان دارد، از جمله 10000 موسسه و 185000 توسعه دهنده اپلیکیشن.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین