/ عمومی / جامعه بازی های مبتنی بر بلاکچین، 1.4 میلیون دلار برای کمک به قربانیان طوفان فیلیپین جمع آوری کرد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

جامعه بازی های مبتنی بر بلاکچین، 1.4 میلیون دلار برای کمک به قربانیان طوفان فیلیپین جمع آوری کرد

جامعه بازی های مبتنی بر بلاکچین، 1.4 میلیون دلار برای کمک به قربانیان طوفان فیلیپین جمع آوری کرد

گیمرها در فیلیپین برای کمک به قربانیان طوفان رای (Rai)، که تحت عنوان طوفان اودت (Odette) نیز شناخته می‌ شود، متحد شدند.

فیلیپین، کشوری که در حال حاضر به دلیل کرونا در تلاش برای ایستادن روی پاهای خود بوده، توسط یک ابرطوفان فاجعه‌ بار ضربه خورده است. در 16 دسامبر 2021، طوفانی چهار روزه 334 شهر را در وضعیت فاجعه باری قرار داد.

بر اساس گزارش شورای ملی مدیریت و کاهش خطر بلایای فیلیپین، از اول ژانویه، بیش از 4 میلیون نفر آواره یا مجروح شده اند و 407 کشته و 88 مفقود هستند.

در این رابطه بخوانید‌ : شبکه سلر چیست؟ معرفی کامل Celer Network و ارز CELR

یک روز پس از وقوع طوفان در این کشور، گروه بازی‌ های بازی برای کسب درآمد ییلد گیلد گیمز (YGG) یک مراسم برای جمع آوری کمک به قربانیان جهت امداد رسانی و بازسازی ترتیب داد.

لوئیس بوئناونتورا (Luis Buenaventura)، مدیر پلتفرم ییلد گیلد گیمز در کشور فیلیپین، که کدیریت تلاش‌ های امدادی را بر عهده داشت گفت که با کمک جامعه، کمک مالی به 1.4 میلیون دلار رسید.

در یک ساعت اول، ما از 100 هزار دلار فراتر رفتیم، و در روز اول، به 300 هزار دلار رسیدیم. اکنون سه هفته از آن زمان می گذرد و کمک های مالی همچنان ادامه دارد. بوئناونتورا گفت: از دیروز، ما بیش از 1.4 میلیون دلار صرفا از کمک‌ های ارز دیجیتال جامعه جمع‌ آوری کرده‌ ایم.

به گفته بوئناونتورا، تیم آنها این بودجه را به تلاش‌ های امدادی اختصاص خواهد داد و گروه‌ هایی برای توزیع غذا، آب آشامیدنی، دارو، چراغ‌ های خورشیدی و ژنراتورهای برق و همچنین بازسازی به مناطق آسیب‌ دیده خواهند رفت.

بازسازی شامل یک برنامه کمک نقدی مستقیم است که در آن تیم، ارز فیات را مستقیما به خانواده های آسیب دیده ارسال می کند.

بوئناونتورا گفت که آنها توانستند به 1600 خانوار برسند و منابع کافی برای پوشش حداقل 3000 خانوار دیگر را دارند. اگرچه ممکن است زیاد به نظر برسد، اما برآوردهای اولیه نشان می‌ دهد که بیش از 55000 خانه توسط طوفان ویران شده است، بنابراین ما هنوز راه زیادی در پیش داریم.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین