/ اخبار آلت کوین ها / شیبا اینو در صدد یافتن حمایت جدید؛ توسعه بازی شیبوشی

زمان مطالعه : 5 دقیقه

شیبا اینو در صدد یافتن حمایت جدید؛ توسعه بازی شیبوشی

شیبا اینو در صدد یافتن حمایت جدید؛ توسعه بازی شیبوشی

قیمت شیبا اینو (SHIB) در این هفته از 0.000047 دلار به کف 000039 دلار کاهش یافته است. شیبا از سطح حمایتی 0.00004 دلار عبور کرد و در حال حاضر در حال آزمایش 0.00003 دلار است. پس از اینکه شیبا در اواخر اکتبر به بالاترین قیمت تاریخی خود در 0.00007 دلار رسید، قیمت آن کاهش یافته است. در ادامه روند قیمت شیبا در سال 2022 را بررسی می کنیم.

شیبا اینو چیست؟

شیبا محبوب ترین توکن میم در بازار است. زمانی که در ماه اکتبر، شاهد افزایش باورنکردنی قیمت شیبا در مدت زمان کوتاهی بودیم، این توکن خبرساز شد. شیبا اینو یکی از بزرگترین جوامع حامی به نام SHIBARMY# را دارد و این یکی از دلایل اصلی موفقیت این توکن است. شیبا یک توکن ERC-20 است که بر روی بلاکچین (blockchain) اتریوم (ETH) ایجاد شده و برای خرید در اکثر اکسچنج های بزرگ در دسترس است.

در این رابطه بخوانید‌ : تفاوت ETFهای بیت کوین با ETF های طلا در چیست؟

اخبار شیبا

بیشتر اخبار بر مومنتوم نزولی شیبا متمرکزند و اشاره ای به مقاله اخیر شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌ دهنده شیبا نمی‌ کنند.

در این مقاله، شیتوشی به جزئیاتی در مورد یک بازی تریپل ای (AAA) به نام شیبوشی (Shiboshi) اشاره می کند. شیبوشی گفت:

برای اطمینان از برنامه ما باید بدانید که ما اکنون در یک قرار داد محرمانگی (NDA) متقابل هستیم. این قرارداد برای داشتن مزیت نسبت به سایر سیستم های بازی مانند بازی های مبتنی بر متاورس (metaverse) و NFT، حیاتی است.

علاوه بر این، در این اطلاعیه آمده که تیم سازنده بازی این پروژه، ویلیام دیوید ولک (William David Wolk) را به عنوان توسعه دهنده بازی انتخاب کرده است.

ولک تجربه گسترده ای در صنعت بازی تریپل ای دارد و به عنوان معاون فناوری در شرکت اکتیویژن (Activision) کار می کند.

علاوه بر این، ویلیام همچنین در عرضه اولین بازی آیفون مشارکت دارد که این مسئله او را به یک کاندیدای عالی برای رهبری نسخه بازی شیبا اینو به نام شیبوشی تبدیل می‌ کند.

بررسی قیمت شیبا 

شیبا در حال حاضر با ریزش 2.95 درصدی طی 24 ساعت گذشته با قیمت 0.000037 دلار معامله می شود. ارزش بازاری شیبا در زمان نگارش این مقاله به 20.7 میلیارد دلار می رسد و حجم معاملاتی 24 ساعته آن 2 میلیارد دلار می باشد.

حجم معاملات نسبتا پایین نشان می دهد که شیبا به احتمال زیاد به روند نزولی خود ادامه می دهد مگر اینکه اخبار مهم در خصوص این توکن حرکت بازار را معکوس کند.

ممکن است شیبا پیش از اقدام به صعود ، سطح حمایت 0.000027 دلاری را آزمایش کند. با این حال، چشم انداز بلندمدت شیبا هنوز مثبت است.

همچنین بخوانید : بهترین ابزارها برای ترید ارزدیجیتال در سال ۲۰۲۴

این امری عادی در بازار کریپتو است که پیش از رشد چشمگیر یک رمزارز، شاهد مومنتوم نزولی در ماه های پایانی سال باشیم. شیبا هنوز یک ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری توسط کاربران جدید است و اکسچنج های مهمی مانند کریپتو دات کام (Crypto.com)، ویبول (WeBull)، و کوینبیس (Coinbase) هنوز یک کمپین بازاریابی دارند که شیبا را تبلیغ می‌ کند.

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) مدیر عامل با یننس (Binance) گفت:اگر نتوانید دارایی خود را نگهداری کنید، ثروتمند نخواهید شد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید