/ فین تک های ارزهای دیجیتال / زنجیره هوشمند بایننس و انیموکا برندز مبلغ 200 میلیون دلار به پروژه های گیمفای اختصاص می دهند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

زنجیره هوشمند بایننس و انیموکا برندز مبلغ 200 میلیون دلار به پروژه های گیمفای اختصاص می دهند

زنجیره هوشمند بایننس و انیموکا برندز مبلغ 200 میلیون دلار به پروژه های گیمفای اختصاص می دهند

زنجیره هوشمند بایننس و انیموکا برندز در حال راه اندازی یک برنامه سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری در پروژه های بازی مبتنی بر ارز دیجیتال اولیه روی زنجیره هوشمند بایننس هستند.

زنجیره هوشمند بایننس و انیموکا برندز در 6 دسامبر اعلام کردند هر کدام برای حمایت از پروژه های بازی در بخش گیمفای (GameFi) تا 100 میلیون دلار سرمایه گذاری مشترک دارند.

زنجیره هوشمند بایننس، یکی از بزرگترین اکوسیستم های بلاکچینی (blockchain)، از بخش بازوی سرمایه گذاری خود مبلغ 1 میلیارد دلار در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن های غیرقابل معاوضه (NFT) و گیمفای سرمایه گذاری خواهد کرد. این صندوق در اوایل سال جاری برای گسترش خدمات اکوسیستم زنجیره هوشمند بایننس و گسترش پذیرش در بخش فین‌ تک ایجاد شد.

در این رابطه بخوانید‌ : شیبا اینو چیست و چه کاربردی دارد؟

انیموکا برندز یک شرکت بزرگ در زمینه بازی‌ های مبتنی بر بلاکچین و متاورس است که روی ارائه حقوق مالکیت از طریق NFT و بازی فعالیت می‌ کند. این شرکت در پروژه های بزرگ مرتبط با NFT از جمله اکسی اینفینیتی (AXIS)، اوپن سی (OpenSea)، بیتسکی (Bitski)، هارمونی (Harmony) و … سرمایه گذاری کرده است.

گوندولین رجینا (Gwendolyn Regina) ، مدیر سرمایه گذاری زنجیره هوشمند بایننس گفت: با این سرمایه گذاری مشترک، پروژه هایی که بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته می شوند، فرصت کسب بینش و تخصص از شرکت های بزرگ و پیشرو در صنعت بازی مانند انیموکا برندز و فرصت های همکاری با کارشناسان بلاکچین از جامعه زنجیره هوشمند بایننس را به همراه خواهند داشت.

گیمفای که ترکیبی از بازی و دیفای می باشد اخیرا در کنار مفهوم متاورس، یکی از بزرگترین موضوعات رایج در صنعت ارزهای دیجیتال بوده است. گیمفای به پولی سازی بازی های ویدیویی اشاره دارد و به جای بازی برای پیروزی، به عنوان یک بازی برای کسب درآمد عمل می کند.

تعدادی از شرکت‌ های بزرگ ارزهای دیجیتال و شرکت‌ های سرمایه‌ گذاری از جمله اکسچنج ارزهای دیجیتال هیوبی (Huobi)، سولانا ونچرز (Solana Ventures)، اف تی اکس (FTX)، سنکتر کپتال (Sanctor Capital) و … در چند ماه گذشته روی گیمفای سرمایه‌گذاری کرده‌ اند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید