/ اخبار اکسچنج ها / بایننس چند روز پس از اظهار نظر ایلان ماسک، برداشت های دوج کوین را از سر می گیرد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بایننس چند روز پس از اظهار نظر ایلان ماسک، برداشت های دوج کوین را از سر می گیرد

بایننس چند روز پس از اظهار نظر ایلان ماسک، برداشت های دوج کوین را از سر می گیرد

بایننس، یکی از بزرگ‌ ترین اکسچنج های ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات روزانه، برداشت‌ های دوج کوین را پس از یک نقص سیستم ناشی از ارتقا والت دوج کوین، از سر گرفته است.

این اکسچنج روز دوشنبه رسما اعلام کرد که پس از یک مشکل بزرگ که در آن کاربران بایننس به مدت 17 روز قادر به برداشت دوج کوین نبودند، برداشت های دوج کوین را مجددا آغاز کرده است.

علاوه بر این، 1634 کاربر در بایننس به دلیل وجود مشکلات در چندین نسخه والت دوج کوین تراکنش های قدیمی را ارسال کردند. این به دلیل ترکیبی از عوامل غیر محتمل اتفاق افتاد و فقط بایننس را تحت تاثیر قرار داد. این اکسچنج اعلام کرد:اگر پلتفرم شما دوج کوین را تا آخر سال 2019، در نسخه 1.14.0 لیست کرده بود، تراکنش در والت گیر کرده سپس والت به نسخه 1.14.2 ارتقا یافته و پس از آن به نسخه 1.14.5 به روزرسانی شد، در این صورت ممکن است شما دچار مشکل شده باشید.

در این رابطه بخوانید‌ : شرکت خودمختار غیرمتمرکز چیست (DAC)؟ و چگونه کار میکند؟

در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه برای بایننس، ما به طور ناخواسته تمام موارد بالا را انجام داده بودیم، که منجر به ارسال مجدد کوین ها و نیاز به ساخت والت جدید شد.

بایننس تاکید کرد که هیچ نهاد واحدی مقصر نبوده است زیرا نه بایننس و نه شبکه دوج کوین از این موضوع اطلاع قبلی نداشتند.

این اصلاح پس از آن صورت گرفت که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، این موضوع را روز سه‌ شنبه در توییتر مطرح کرد و اظهار داشت که مشکل برداشت‌ دوج کوین بایننس، مشکوک است. چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس بلافاصله اظهار داشت که این مشکل مربوط به آخرین ارتقاء والت دوج کوین است.

دوج کوین یک میم کوین است و از زمانی که ماسک در سال 2020 در توییتر شروع به تبلیغ آن کرد، به طور فزاینده ای محبوب شده است. در زمان نگارش این مطلب ، دوج کوین دهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان با ارزش بازاری 27 میلیارد دلار است. به گفته کوینگکو (CoinGecko)، قیمت دوج کوین طی 14 روز گذشته بیش از 22 درصد کاهش یافته است.

نمودار قیمتی 30 روزه دوج کوین. منبع: CoinGecko

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین