/ فین تک های ارزهای دیجیتال / بازی دیفای کینگدمز در حال تغییر چشم انداز گیمفای

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بازی دیفای کینگدمز در حال تغییر چشم انداز گیمفای

بازی دیفای کینگدمز در حال تغییر چشم انداز گیمفای

دیفای کینگدمز (DeFi Kingdoms) یک بازی برای کسب درآمد است که در 22 آگوست 2021 به صورت غیرمتمرکز (DEX) عرضه شد. دیفای کینگدمز جذابیت امور مالی غیرمتمرکز و ظهور فعلی اقتصاد بازی برای کسب درآمد را با هم ترکیب می کند.

این بازی بر روی بلاکچین (blockchain) هارمونی با یک کوین بومی به نام وان (ONE) و ارائه یک دنیای آنلاین به شکل نوستالژیک هنر پیکسلی فانتزی ساخته شده، هدف اصلی این تیم ساخت یک پروژه دیفای (DeFi) بود که پتانسیل کامل بلاکچین را در بر می گرفت و یک بازی ایجاد می کرد که در آن بازیکنان می توانند سرمایه گذاری و سود کنند.

با این کار، دیفای کینگدمز قصد دارد تا امور مالی غیرمتمرکز را امن کند و در دسترس همگان قرار دهد.

در این رابطه بخوانید‌ : اتریوم چیست و چگونه کار میکند؟

چیزی که واقعا دیفای کینگدمز را متمایز می کند، هنر پیکسل فانتزی زیبا است.

این یک تجربه نوستالژیک است که استفاده از آن آسان (یک آموزش برای اولین بار کاربران پخش می شود)، زیبا و سرگرم کننده است.

اکوسیستم دیفای کینگدمز شامل یک بازی، یک اکسچنج، یک توکن بومی، توکن‌ های غیرقابل معاوضه (NFT) قهرمان و یک استخر نقدینگی است.

طراحی شده توسط  JEWEL Token

این بازی با یک اکسچنج غیرمتمرکز واحد با فرصت استخر نقدینگی ساخته شده است که برای ارائه انواع توکن های کاربردی به همراه توکن اصلی دیفای کینگ (DFK)، به نام دیفای کینگدمز (JEWEL)، ساخته شده است.

جوئل به بازیکنان این امکان را می‌ دهد که به جای سرمایه‌ گذاری در بازی، توکن‌ های واقعی قابل معامله به دست آورند.

توکن جوئل برای خرید آیتم های مفید و NFT های منحصر به فرد مانند هیروز (Heroes) و کینگدمز (Kingdoms) در بازی و همچنین آیتم های مختلف درون بازی استفاده می شود.

این توکن نه تنها در بازی مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه برای استخراج نقدینگی برای کسب درآمد بیشتر از طریق سهامگذاری نیز استفاده می شود. جوئل همچنین یک توکن حاکمیتی است، بنابراین دارندگان در رشد و تکامل پروژه حق نظردهی و تصمیم گیری خواهند داشت.

دلیل دیگری که باعث تمایز دیفای کینگدومز می شود این است که به بازیکنان NFT های منحصر به فرد با کاربرد واقعی در داخل بازی ارائه می دهد. NFT هیروز یکی از آیتم های کلیدی بازی است.

آن‌ ها شخصیت‌ های قابل بازی هستند که از باغ‌ ها محافظت می‌ کنند، توکن‌ های جوئل را ماین می‌ کنند و به جستجوی منابع می پردازند. NFT هیروز را می توان خرید، معامله کرد، ترکیب کرد و ارتقا داد.

این بازی ویژگی های چشمگیری از جمله باغ و بانک را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. باغ‌ ها به بازیکنان این امکان را می‌ دهد تا با سهامگذاری توکن‌ های LP، توکن های جوئل بیشتری کسب کنند.

همچنین بخوانید : سولانا (solana) چیست؟ و چگونه کار میکند؟

پس از برداشت یا باز کردن قفل توکن ها، باغبان سود خود را در خزانه واریز می کنند که نشان دهنده سهم آنها از توکن های جوئل در بلوک ماین شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌ های دیفای کینگدمز، بانک است که در آن می‌ توانید توکن‌ های جوئل را برای دریافت سهام اکس جوئل (xJEWEL) و دریافت پاداش‌ های استیکینگ، سهامگذاری کنید.

بانک همچنین کمیسیون های اکسچنج غیرمتمرکز را ذخیره و توکن های جوئل را در بازار خریداری می کند.

دیفای کینگدمز در نوامبر سال جاری، با همکاری آوالانچ (AVAX) برای راه‌ اندازی قلمرو جدیدی به نام Crystalvale، اولین گام خود را در استراتژی توسعه دیفای کینگدمز یونیورس (Defi Kingdoms Universe) اعلام کرد.

این همکاری، بازی دیفای کینگدمز را به اولین بازی چند زنجیره ای تبدیل می کند. دیفای کینگدمز با ویژگی‌ ها، سیستم‌ ها، نقشه‌ ها و توسعه‌ های میان زنجیره‌ ای متقابل به رشد خود ادامه خواهد داد. نقشه راه آنها را بررسی کنید تا ببینید چه نقاط عطف هیجان انگیز دیگری در راه است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید