/ اخبار اکسچنج ها / اکسچنج اف تی ایکس (FTX) بازار (NFT) خود را برای مشتریان مستقر در ایالات متحده راه اندازی می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

اکسچنج اف تی ایکس (FTX) بازار (NFT) خود را برای مشتریان مستقر در ایالات متحده راه اندازی می کند

اکسچنج اف تی ایکس (FTX) بازار (NFT) خود را برای مشتریان مستقر در ایالات متحده راه اندازی می کند

اکسچنج ارز دیجیتال اف تی ایکس (FTX) بازار (NFT) را راه اندازی کرده که برای استفاده از رشد این بخش طی سال گذشته طراحی شده است.

 

این پلتفرم که منحصراً برای مشتریان مستقر در ایالات متحده طراحی شده ، کاربران را قادر می سازد تا (NFT) ها را عرضه کنند یا به خرید و فروش بپردازند و همه آنها در بلاکچین (blockchain) اتریوم (Ethereum) و سولانا (Solana) خرید و فروش می شوند. همچنین انتظار می رود واریز ها و برداشت ها طی هفته های آینده آغاز شود و پس از آن (NFT) های خارجی در این پلتفرم عرضه می شوند.

در این رابطه بخوانید‌ : ری استیکینگ (restaking) چیست؟ چگونه می توان اتریوم را برای افزایش پاداش ری استیک کرد؟

 

طی نمایش عمومي ويژگي جديد ، اف تی ایکس تصويري به سبک word-art با مضمون “Test” عرضه کرد که قیمت فعلی این تصویر 1100 دلار و زمان باقی مانده 19 ساعت است.

 

سم بنکمن فراید (Sam Bankman-Fried) ، بنیانگذار اف تی ایکس ، دو هفته قبل در مصاحبه ای نسبت به رشد سریع فضای (NFT) اظهار داشت که اگر سرمایه گذاران در مورد خطرات احتمالی به درستی آموزش نبینند ، می توانند در چنین بازاری مستعد آسیب پذیری باشند.

 

اف تی ایکس تنها اکسچنجی نیست که در طول سال 2021 وارد این فضا شده است. بایننس نیز بازار (NFT) خود را در ماه ژوئن با پروژه ویژه ” 100 Creators ” با همکاری بازیکنان فوتبال مایکل اوون و آلفونسو دیویس راه اندازی کرد.

 

اکسچنج ارز دیجیتال و مشتقات اوککس (OKEx) نیز اخیراً یک پلتفرم (NFT) راه اندازی کرده که به کاربران اجازه می دهد دارایی های (NFT) خود را در اکوسیستم آن عرضه کرده و خرید و فروش کنند.

 

ماه گذشته ، اوپن سی (OpenSea) اولین بازار (NFT) بود که حجم معاملات ماهانه آن از 1 میلیارد دلار عبور کرد. این پلتفرم 4 میلیارد دلار حجم فروش در طول 30 روز گذشته ثبت کرده است که از نزدیکترین رقبای خود اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) و کریپتوپانکس (CryptoPunks) به ترتیب با 790 میلیون دلار و 583 میلیون دلار پیشی گرفته است.

 

همچنین بخوانید : قرارداد هوشمند در بلاک چین چیست و چگونه کار می کند؟

حجم کل فروش (NFT) ها در نیمه اول سال 2021 به 2.5 میلیارد دلار افزایش یافته در حالی که در نیمه اول سال 2020 حدود 13.7 میلیون دلار بوده است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین