/ تکنولوژی بلاکچین / اتحادیه اروپا 177 میلیارد دلار در بلاکچین و سایر فناوری های جدید سرمایه گذاری می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

اتحادیه اروپا 177 میلیارد دلار در بلاکچین و سایر فناوری های جدید سرمایه گذاری می کند

اتحادیه اروپا 177 میلیارد دلار در بلاکچین و سایر فناوری های جدید سرمایه گذاری می کند

مقامات اتحادیه اروپا از قصد خود برای سرمایه گذاری مستقیم در فناوری های نوظهور از جمله بلاکچین (blockchain) خبر داده اند.

 

به گفته بلومبرگ ، مقامات اتحادیه اروپا قصد دارند در زمینه هایی مانند بلاکچین (blockchain) ، زیرساخت داده ، 5G و محاسبات کوانتومی و سایر موارد سرمایه گذاری کنند.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال بایننس یو اس دی (BUSD) چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

 

صندوق سرمایه گذاری 177 میلیارد دلاری برنامه ریزی شده حدود 20 درصد از بسته محرک 750 میلیارد یورویی (887 میلیارد دلار) است که اتحادیه اروپا در ژوئیه 2020 برای بهبود اقتصادی در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا تعیین کرد.

 

اورسولا وان در لین (Ursula von der Leyen) ، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا روز چهارشنبه بر اهمیت سرمایه گذاری در فناوری های دیجیتال برای کل منطقه تاکید کرد.

 

بخشی از این صندوق سرمایه گذاری به تولید پردازنده های کم مصرف اختصاص می یابد. هنوز اطلاعاتی در مورد میزان سرمایه گذاری در هر بخش وجود ندارد.

 

پیشتر در ماه سپتامبر ، بنیاد ایوتا (Iota Foundation) ، به همراه شش شرکت دیگر ، برای توسعه مراحل اولیه زیرساخت خدمات بلاکچین (blockchain) اروپا ، یک پروژه فناوری دفتر کل توزیع شده در سراسر اتحادیه اروپا ، انتخاب شد.

 

در آوریل 2019 ، اتحادیه اروپا انجمن بین المللی (Trusted Blockchain Applications) را راه اندازی کرد که وظیفه آن حمایت و ترویج پذیرش (DLT) در منطقه است.

 

همچنین بخوانید : هاوینگ بیت کوین (Bitcoin Halving) چیست؟ و چه تاثیری بر قیمت آن دارد؟

در واقع ، بلاکچین (blockchain) به عنوان یکی از مهمترین فناوری های نوظهور شناخته شده که می تواند آینده اروپا را رقم بزند. به همین دلیل ، مقامات اتحادیه اروپا بر تعیین استانداردهای قانونی در این زمینه تاکید دارند.

 

با این حال ، نظرسنجی جدیدی نشان می دهد اکثر اروپایی ها مقررات ملی را برای کریپتو و بلاکچین (blockchain) ترجیح می دهند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین