/ اخبار ارز دیجیتال / آیا 46 میلیون آمریکایی ارز دیجیتال در اختیار دارند؟

زمان مطالعه : 5 دقیقه

آیا 46 میلیون آمریکایی ارز دیجیتال در اختیار دارند؟

آیا 46 میلیون آمریکایی ارز دیجیتال در اختیار دارند؟

نیوزویک (Newsweek ) با انتشار مقاله ای ادعا کرد 46 میلیون آمریکایی صاحب بیت کوین (Bitcoin) هستند ، اما این آمار از کجا آمده است؟

 

مقاله ای با عنوان “46 میلیون آمریکایی در حال حاضر صاحب بیت کوین (Bitcoin) هستند ، کریپتو وارد جریان اصلی می شود” در 11 ماه می منتشر شد و در شبکه های اجتماعی سروصدا کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال چین لینک (Chainlink) چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

 

این آمار قابل توجه توسط بیت کوینر های مشهور از جمله مایکل سیلور (Michael Saylor) ، مدیر عامل مایکرواستراتژی ، در توییتر نیز منتشر شد: “صنعت مالی با پذیرش بیت کوین (Bitcoin) در محصولات بیمه ، بانکی و سرمایه گذاری ، کریپتو را وارد جریان اصلی می کند. نیوزویک می گوید 46 میلیون آمریکایی اکنون صاحب بیت کوین (Bitcoin) هستند. ”

نیک کارتر (Nic Carter) ، بنیانگذار کوین متریکز (Coin Metrics) گفت که تعداد چشمگیر بیت کوینرها “یک حوزه قدرتمند را نشان می دهد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. تفاوت سیاست برای پذیرش بیت کوین (Bitcoin) بسیار زیاد است. ”

 

دن هلد (Dan Held)، مدیر بخش کسب‌ و کار اکسچنج کراکن (Kraken) نیز با انتشار توئیتی گفت:

 

“46 میلیون آمریکایی صاحب بیت کوین (Bitcoin) هستند. 22 درصد از کل بزرگسالان. دارد اتفاق می افتد. ”

با این وجود ، واکنش عمومی بیشتر شامل ناباوری بود ، برخی از کاربران ردیت آن را “بسیار اغراق آمیز” خواندند و گفتند “این ارقام را باور نمی کنند”.یکی از کاربران گفت:

 

“این رقم خیلی زیاد به نظر می رسد. من شخصی را نمی شناسم که صاحب بیت کوین (Bitcoin) باشد و طبق این آمار 1نفر از 6 یا 7 نفر صاحب بیت کوین (Bitcoin) هستند.”

همچنین بخوانید : استیکینگ آفلاین (Offline staking) چیست؟

رقم 46 میلیون مالک ارز دیجیتال در آمریکا در واقع طبق یک نظرسنجی منتشر شده که از 6 ژانویه تا 7 ژانویه توسط گروه سرمایه گذاری نیویورک دیجیتال یا (NYDIG) انجام شده است.

 

نظرسنجی ژانویه بر اساس یک نظرسنجی دیگر انجام شد که در 22 مارس توسط (NYDIG) در مورد بیت کوین (Bitcoin) و بیمه عمر ارائه شد ، که اساس مقاله نیوزویک بود. این تحقیق به دلیل منتشر شدن در یک رسانه مهم توجه مردم را به خود جلب کرد.

 

مقیاس نمونه هر دو نظرسنجی نسبتاً کوچک است ، اما از نظر آماری معتبر در نظر گرفته می شود. اولین مورد روی 1050 شرکت کننده با درآمد بیش از 50،000 دلار انجام شد و دارای خطای 3.1 درصدی است. مورد دوم روی 2،184 مصرف کننده آمریکایی با خطای 2.1 درصدی انجام شد.

 

خط اول مقاله نیوزویک حاکی از آن است که 46 میلیون آمریکایی معادل “17 درصد از جمعیت بزرگسال” است در حالی که نظرسنجی (NYDIG) ادعا می کند این رقم برابر با 22 درصد از جمعیت بزرگسال است. با توجه به اینکه نظرسنجی (NYDIG) فقط از افرادی که درآمدشان بیش از 50 هزار دلار بوده انجام شده (گروه کوچکتری از کل جمعیت بزرگسالان) ، این اختلاف در درصد را نشان می دهد.

 

یکی دیگر از یافته های جالب توجه نیوزویک این بود که اکثر پاسخ دهندگان (53٪) “اظهار داشتند که دارایی دیجیتال ندارند ، اما 55 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که قصد دارند ارز دیجیتال را به سبد سرمایه گذاری خود اضافه کنند.”

 

ارقام نظرسنجی (NYDIG) بالاتر از نظرسنجی اخیر اکسچنج جمینای است که با مشارکت 3000 نفر انجام شد. این اکسچنج در گزارش خود اشاره کرد که ما تخمین می زنیم تقریباً 14 درصد از جمعیت ایالات متحده دارای ارز دیجیتال هستند ، که شامل 21.2 میلیون نفر است. اگرچه این ارقام در اواخر ماه آوریل منتشر شد ، اما خود نظرسنجی در ماه های اکتبر و نوامبر سال 2020 قبل از شروع روند صعودی سال 2021 انجام شده بود.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین