/ اخبار اکسچنج ها / کوین بیس شرکت جمع آوری داده کریپتوی زابو (Zabo) را خریداری می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کوین بیس شرکت جمع آوری داده کریپتوی زابو (Zabo) را خریداری می کند

کوین بیس شرکت جمع آوری داده کریپتوی زابو (Zabo) را خریداری می کند

طبق اعلامیه روز چهارشنبه ، کوین بیس فرایند خرید زابو را آغاز کرده که یک استارتاپ ارز دیجیتال مستقر در دالاس است و خدمات یکپارچه سازی داده ها را با اکسچنج ها و کیف پول های کریپتو ، از جمله کراکن ، رقیب کوین بیس ارائه می دهد. ارزش این قرارداد خرید تاکنون فاش نشد.

 

زابو در سال 2018 تأسیس شد و در حال ساخت فناوری برای اتصال حساب های کریپتوکارنسی از اکسچنج ها و کیف پول های مختلف است تا دارایی های کریپتو را با داده های از پیش فرمت شده و استاندارد شده از طریق (API) ادغام کند. این سرویس به کاربران اجازه می دهد تا موجودی و سابقه معاملات را از چندین آدرس کریپتو به صورت یکپارچه بازیابی کنند.

در این رابطه بخوانید‌ : چگونه کیف پول ارز دیجیتال بسازیم؟

 

بر اساس گزارش وب سایت شرکت ، ادغام (API) زابو شامل بیش از 50 اکسچنج و خدمات کیف پول کریپتو از جمله کراکن ، کیف پول بلاکچین لجر (Ledger) ، پلتفرم پرداخت بیت گو (BitGo) ، اکسچنج اف تی ایکس (FTX) و موارد دیگر است.

 

بنیانگذار زابو گفت :”طی سه سال گذشته ، با کمک تیم توسعه ، مشتریان ، سرمایه گذاران و شرکای خود موفق شدیم (API Zabo) را به عنوان قوی ترین ابزار جهان برای اتصال به هرگونه اکسچنج کریپتو ، کیف پول ، پروتکل یا حساب ایجاد کنیم.”

 

وی افزود: “بسیار هیجان زده هستیم که به کوین بیس بپیوندیم ، که بیش از هر شرکت دیگری در پیشبرد مأموریت پذیرش کریپتوکارنسی ها فعال بوده است.”

 

سال گذشته ، زابو 2.5 میلیون دلار در یک دور تامین مالی با مدیریت شرکت مونشاتز کپیتال (Moonshots Capital) برای اتصال کیف پول های کریپتوی مشتریان خود به بانک ها ، شرکت های کارگزاری ، اپلیکیشن های فناوری مالی و نرم افزارهای مالیاتی جمع آوری کرد. سایر سرمایه گذاران در این دور شامل دیجیتال کارنسی گروپ (Digital Currency Group) ، کوین شرز (CoinShares) و بنیاد تزوس (Tezos Foundation) بودند.

 

کوین بیس بزرگترین اکسچنج کریپتوکارنسی در ایالات متحده ، در سال جاری خرید و فروش خود را گسترش داده و چندین استارتاپ کریپتو از جمله پلتفرم تحلیل داده های بلاکچین (Skew) ، پلت فرم زیرساخت بلاکچین (Bison Trails) و پلتفرم معاملاتی (Routefire) را خریداری کرد. در ماه آوریل ، کوین بیس سهام (COIN) خود را در بازار بورس نزدک عرضه کرد.

 

همچنین بخوانید : ارز دیجیتال مانا (MANA) چیست؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید