/ فین تک های ارزهای دیجیتال / پلتفرم تورس از قراردادهای هوشمند تزوس پشتیبانی می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

پلتفرم تورس از قراردادهای هوشمند تزوس پشتیبانی می کند

پلتفرم تورس از قراردادهای هوشمند تزوس پشتیبانی می کند

پلت فرم تورس (Taurus) از قراردادهای هوشمند تزوس (Tezos) پشتیبانی می کند.

کاربران تزوس (XTZ) اکنون می توانند قرارداد های هوشمند سفارشی تزوس را صادر و خدمات رسانی کنند.

تورس ادغام کامل خود برای پشتیبانی از هر گونه قرارداد هوشمند تزوس را اعلام کرده است. پشتیبانی از قراردادهای هوشمند تزوس در اکوسیستم تورس شامل استانداردهای FA1.2 و FA2.0 است.

در این رابطه بخوانید‌ : شرکت خودمختار غیرمتمرکز چیست (DAC)؟ و چگونه کار میکند؟

با این کار، ناشران و بانک‌ ها می‌ توانند هر دارایی توکنیزه در بلاکچین (blockchain) تزوس را رزرو، صادر و عرضه کنند. علاوه بر این، این مراحل کاملا خودکار هستند. تاکنون، تورس تنها ارائه دهنده فناوری است که این خدمات را ارائه می دهد.

به نظر می رسد تصمیم گیری برای حمایت از قراردادهای هوشمند تزوس برای تورس بی دلیل بوده است و احتمالا به دلیل محبوبیت فزاینده تزوس است. استقرار قراردادهای هوشمند در سال 2021 در این پلتفرم به طرز چشمگیری افزایش یافته و تراکنش های این شبکه از 50 میلیون فراتر رفته است.

یکی از بنیانگذاران توروس گفت : تزوس به دلیل کارمزدهای پایین تراکنش و الگوریتم اثبات سهام با صرفه جویی در انرژی، تقاضای زیادی در زمینه دارایی های توکنیزه و NFT دارد. ما خوشحالیم که به مشتریان خود، در خدمات مالی، سرگرمی، صنایع بازی، اجازه می دهیم به راحتی و به طور خودکار هر گونه قرارداد هوشمند تزوس را پردازش کرده و پذیرش آن را سرعت ببخشند.

بنابراین، پلتفرم تورس اکنون به مشتریان این امکان را می‌ دهد تا بدون هیچ گونه سفارشی سازی ای، با هر قرارداد هوشمند تزوس تعامل داشته باشند و آن را صادر کنند. این تصمیم از یک همکاری چند جانبه با اکوسیستم تزوس گرفته شده است که در سال 2020 راه اندازی شد و شامل پشتیبانی از توکن تزوس، سهامگذاری تزوس، ارز دیجیتال بومی بلاکچین تزوس و استانداردهای FA1.2 و FA2.0، از جمله NFT ها می شود.

به ویژه، بزرگترین مشکل این است که پلتفرم های صدور معمولا از پلتفرم های کاستدی سازمانی جدا هستند. بنابراین، در حالی که پلتفرم‌ های کاستدی موجود عمدتا برای ارزهای دیجیتال با قابلیت‌ های عملکرد قرارداد هوشمند اولیه ساخته شده‌ اند، ارائه سرویس برای بانک‌ ها یا صاحبان دارایی‌ ها کاملا غیرممکن است.

بنابراین، تورس راه حل هایی برای اکوسیستم تزوس ارائه می دهد. علاوه بر اتریوم (ETH)، که از سال 2020 پشتیبانی شده است، هرگونه تعهد مربوط به دارایی‌ های توکنیزه شده به‌ طور خودکار با شناسایی و پردازش هر قرارداد هوشمند انجام می‌ شود. این امر بدون هیچ محدودیت یا توسعه سفارشی شده ای اتفاق می افتد.

پلتفرم تورس به کاربران خود اجازه می دهد موارد زیر را مشخص کنند. در مرحله اول، کاربران می توانند هر قرارداد هوشمند سفارشی تزوس (FA1.2 و FA2.0) را صادر و خدمات رسانی کنند. ثانیا، کاربران می توانند با هر عملکرد قراردادهای هوشمند تزوس (FA1.2 و FA2.0) که به عنوان مثال قبلا توسط نهاد دیگری صادر شده است، تعامل داشته باشند. در نتیجه هزینه ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، کاربران می توانند از کاربردهای بسیاری بهره مند شوند. از این رو، تورس تنها ارائه‌ دهنده زیرساخت دارایی های دیجیتال جهانی است که هر گونه دارایی توکنیزه شده در تزوس را مدیریت می‌ کند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین