/ اخبار بیت کوین / پائول تودور جونز (Paul Tudor Jones) می گوید سرمایه گذاری در بیت کوین (Bitcoin) مانند سرمایه گذاری اولیه در اپل یا گوگل است

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

پائول تودور جونز (Paul Tudor Jones) می گوید سرمایه گذاری در بیت کوین (Bitcoin) مانند سرمایه گذاری اولیه در اپل یا گوگل است

پائول تودور جونز (Paul Tudor Jones) می گوید سرمایه گذاری در بیت کوین (Bitcoin) مانند سرمایه گذاری اولیه در اپل یا گوگل است

بیت کوین (Bitcoin) بین گزینه های ممکن برای مقابله با تورم امتیاز بالایی دارد.

 

سرمایه گذار و میلیاردر معروف وال استریت ، پائول تودور جونز ، با اشاره به سرمایه گذاری اولیه خود که در ماه می سال 2020 اعلام شد ، گفت که علاقه اش نسبت به بیت کوین (Bitcoin) حتی از آن زمان نیز بیشتر شده است.

در این رابطه بخوانید‌ : پلتفرم بلر چیست؟ و چگونه میتوان توکن های BLUR را بدست آورد؟

 

جونز در برنامه (Squawk Box) شبکه (CNBC) از بیت کوین (Bitcoin) تمجید کرد و اظهار داشت داد که بر این دارایی سرمایه گذاری کرده است.

 

تز سرمایه گذاری وی این است که بیت کوین (Bitcoin) یک محافظ عالی در برابر تورم است و انتظار می رود در چند سال آینده به دلیل اقدامات بانک های مرکزی این ویژگی تشدید شود. مقادیر بی سابقه تسهیل کمی و گسترش ترازنامه ، علاوه بر اقدامات تهاجمی تر بانک فدرال رزرو ، منجر به پیش بینی هایی مبنی بر افزایش تورم شد.

 

به گفته جونز ، بیت کوین (Bitcoin) در مقایسه با گزینه های سنتی مانند طلا ، اوراق بهادار ، مس و سایر استراتژی های پیچیده ، یکی از بهترین گزینه های موجود است.

 

جونز افزود: “بیت کوین (Bitcoin) از تعداد عظیمی کاربر واقعاً باهوش و پیچیده برخوردار است که به آن باور دارند.” “سرمایه گذاری در این دارایی مانند سرمایه گذاری اولیه در اپل یا گوگل است.”

 

پاول تودور جونز یکی از پیشگامان این حوزه است که برای اولین بار به دلیل پیش بینی صحیح سقوط بازار سهام در سال 1987 معروف به دوشنبه سیاه به شهرت رسید. در پی اظهارات قبلی وی ، موجی از هیجان به دلیل تایید وی در جامعه بیت کوین (Bitcoin) ایجاد شد. برخی پیش بینی کردند که جونز به زودی به بزرگترین هولدر بیت کوین (Bitcoin) تبدیل خواهد شد.

 

همچنین بخوانید : اکسی اینفینیتی چیست؟ و چگونه کار می‌کند؟

برخی تایید جونز را عاملی برای ترغیب بیشتر سرمایه گذاران نهادی می دانند ، كه پس از سرمایه گذاری اخیر شرکت های بزرگ می توانند انگیزه بیشتری برای ورود به این حوزه پیدا کنند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین