/ اخبار آلت کوین ها / نهنگ‌ ها بیش از 2,664,000,000 دلار در یک آلت کوین سرمایه گذاری کردند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

نهنگ‌ ها بیش از 2,664,000,000 دلار در یک آلت کوین سرمایه گذاری کردند

نهنگ‌ ها بیش از 2,664,000,000 دلار در یک آلت کوین سرمایه گذاری کردند

طبق گزارش شرکت اطلاعاتی سنتیمنت (Santiment) در حالی که بازارها دچار افت قیمت شده اند، سرمایه‌ گذاران ارزهای دیجیتال یک سرمایه‌ گذاری بزرگ در یک آلت‌ کوین انجام دادند.

سنتیمنت در توییتر گفت نهنگ‌ ها یا صاحبان والت هایی که حاوی یک تا ده میلیون ریپل (XRP) هستند در سه ماه گذشته بیش از 19 میلیون در هشتمین ارز دیجیتال برتر سرمایه گذاری کرده‌ اند.

قیمت ریپل در حال حاضر حدود 0.81 دلار است، اما نهنگ های میلیونر روند یک ساله خود را در میزان انباشت حفظ کرده اند. آدرس‌ های دارای 1 تا 10 میلیون ریپل تعداد 3.31 میلیارد توکن دارند و سرمایه آن ها در سه ماه گذشته افزایش شش درصدی را تجربه کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : لاک دراپ (Lockdrop) چیست؟ و چه تفاوتی با ایردراپ دارد؟

ریپل در زمان نگارش این مطلب با قیمت 0.81 دلار معامله می شود، که نشان می دهد نهنگ های آن اکنون بیش از 2.66 میلیارد دلار ریپل دارند.

سنتیمنت هم چنین در خصوص اتریوم (ETH) گفت کاهش کارمزد تراکنش‌ های اتریوم ممکن است کاربران را به مشارکت در این شبکه ترغیب کند.

اکنون، ممکن است شاهد موج جدیدی از علاقه به اتریوم باشیم. آدرس‌ های جدید در تعامل با اتریوم الگوی واگرایی را نشان می‌ دهند.

برای گفتن این موضوع خیلی زود است، اما این ممکن است نشانه ای از قدرت بنیادی جدید برای دومین کوین برتر بازار باشد.

 

منبع: سنتیمنت

این شرکت در خصوص بیت کوین گفت ممکن است در بازار ترسناک و مبهم آن یک سیگنال صعودی ایجاد شود. به گفته سنتیمنت، احساسات معامله‌گران به این موضوع اشاره می‌ کند که بیت‌ کوین در حال حاضر در حال تشکیل یک حمایت است.

با کاهش موقت قیمت بیت کوین به زیر 48.000 دلار، احساسات معامله گران منفی شده است و نسبت به بازگشت قیمت ها به محدوده قیمتی اواسط نوامبر دچار تردید شده اند. از نظر تاریخی، احساسات منفی اولین نشانه کاهش قیمت بیت کوین است.

همچنین بخوانید : ریپل چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین