/ اخبار اتریوم / مای اتر والت به کاربران اجازه می دهد بلاک های اتریوم را به صورت NFT ایجاد کنند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مای اتر والت به کاربران اجازه می دهد بلاک های اتریوم را به صورت NFT ایجاد کنند

مای اتر والت به کاربران اجازه می دهد بلاک های اتریوم را به صورت NFT ایجاد کنند

کوسالا همچاندرا(Kosala Hemachandra) مدیر عامل مای اتر والت(MyEtherWallet) درباره اولین ایردراپ توکنNFT مای اتر والت و تعهد آن به تاریخ سازی صحبت کرد.

مای اتر والت MEW روز پنجشنبه اولین مجموعه توکن غیرقابل تعویض NFT خود به نام اتریوم بلاک(ETH Block) را راه اندازی کرد که بلاک های منحصر به فرد در بلاکچین(blockchain) اتریوم(ETH) را توکنیزه می کند. تصاویر منحصر به فرد مرتبط با اتریوم بلاک بر اساس داده های بلوکی تولید می شوند. این NFT ها به طور انحصاری برای کاربران مای اتر والت و از طریق سایت آن در دسترس می باشند.

به گفته این شرکت، تاکنون تعدادی بلاک مطالبه شده است. همچنین 13 بلاک که نشان دهنده تاریخ اتریوم هستند، مانند نقاط عطف مهم، فورک ها و به روز رسانی های بلاکچین که برای یک حراج یک ماهه گذاشته شده اند و درآمد حاصل از آن به سازمان هایی مانند اسکید رو هاوسینگ تراست(Skid Row Housing Trust)، ویکی پدیا(Wikipedia)، گرلز هو کد(Girls Who Code)، ان پی آر(NPR) و … اهدا خواهند شد.

در این رابطه بخوانید‌ : برنامه معاملاتی چیست؟ و یک برنامه معاملاتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

همچاندرا درباره تصمیم کیف پول اصلی اتریوم برای پذیرش NFT و نوآوری در بلاکچین اتریوم گفت:

مای اتر والت با ارائه NFT ها با کمک به تازه واردان و کاربران با تجربه برای کشف مسیر جدیدی از اتریوم در یک محیط قابل اعتماد، تصمیم به تاریخ سازی دارد.

او در ادامه توضیح داد که هدف این پروژه فراهم کردن دسترسی کامل به بلاکچین اتریوم است و گفت، از آنجاییکه اکثر بازارهای NFT روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است، درگیر کردن تمام کاربران اتریوم با هر سطحی از مهارت و اجازه دادن به آن‌ ها برای ایجاد و مالکیت قطعات منحصر به‌ فرد این بلاکچین، منطقی است.

وی در خصوص اینکه چه چیزی را پشتوانه ای برای ارزش یک اتریوم بلاک می‌ داند گفت:

موضوع جالب درباره اتریوم بلاک این است که می‌ توانند احساساتی و معنادار و یا یک ابزار آموزشی باشند. کاربران می توانند کنترل اتریوم بلاک ها را به روشی که می‌ خواهند در دست بگیرند و تا آنجا که می‌ توانند در نحوه اشتراک‌ گذاری آن‌ ها و لحظه‌ ای که آن ها را در بلاکچین ایجاد می کنند، خلاق باشند.

همچاندرا افزود: همانقدر که اتریوم بلاک ممکن است برای کاربران احساسی باشد، تاریخچه اتریوم و هر فورک و ارتقا، جایگاه ویژه ای در تیم مای اتر والت دارد. از آنجایی که هم بلاکچین اتریوم و هم مای اتر والت در سال 2015 تاسیس شدند، همچاندرا خاطرنشان کرد مای اتر والت، نوآوری برای جامعه اتریوم را در اولویت قرار داده است و افزود:

ما معتقدیم اتریوم می تواند به بهترین بلاکچین بی چون و چرا برای Web3 تبدیل شود. و حالا با اتریوم بلاک همه ما می‌توانیم به یاد بیاوریم که چگونه به اینجا رسیده ایم.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 

 

همچنین بخوانید : امضای اشنور چیست؟ و چه مزایایی برای بیت کوین دارد؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین