/ فین تک های ارزهای دیجیتال / فروش زمین مجازی در متاورس طی هفته گذشته بیشترین میزان فروش NFT را تشکیل داد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

فروش زمین مجازی در متاورس طی هفته گذشته بیشترین میزان فروش NFT را تشکیل داد

فروش زمین مجازی در متاورس طی هفته گذشته بیشترین میزان فروش NFT را تشکیل داد

بر اساس آمار فروش توکن های NFT و متاورس (Metaverse) در هفته گذشته، تقاضا برای زمین های دیجیتال متاورس از سایر اقلام، آثار هنری و مجموعه ها پیشی گرفت. زمین دیجیتال متاورس در بازاری که در حال حاضر بسیار پرسود است، تقاضای زیادی دارد.

داده های پلتفرم (NonFungible)، نشان می دهد توکن های NFT در هفته گذشته بیش از 300 میلیون دلار فروش داشته اند. از این فروش، تقریبا یک چهارم مربوط به زمین دیجیتال متاورس در پلتفرم سند باکس (Sandbox) بوده است.

در هفته گذشته، هر یک از ده فروش برتر توکن NFT متاورس در پنج مجموعه برتر، مربوط به زمین های دیجیتال درون بازی بود.

در این رابطه بخوانید‌ : شبکه Starknet چیست؟ معرفی پروژه و توکن STRK

سند باکس در هفته گذشته در مجموع 4433 دارایی به ارزش 70.5 میلیون دلار معامله کرد و فروش این مجموعه برای این پلتفرم بیشترین درآمد را به همراه داشت.

اگرچه دیسنترالند (Decentraland) از نظر حجم معاملاتی در رتبه دوم قرار گرفت اما ده مورد از با ارزش ترین توکن های NFT متاورس در فروش هفته گذشته، از 225.000 مانا (758.250 دلار) تا 50.000 مانا (220.000 دلار)، همه در دنیای مجازی مبتنی بر اتریوم بودند. دیسنترالند هفته گذشته 399 دارایی به ارزش 6.6 میلیون دلار معامله کرد.

طی هفت روز گذشته کریپتو وکسلز (CryptoVoxels) تعداد 81 دارایی با ارزشی حدود 650000 دلار، سومنیوم اسپیس (Somnium Space) تعداد 40 دارایی به ارزش 492،000 دلار، و سوپرورد (SuperWorld) تعداد 506 دارایی به ارزش 227،600 دلار معامله کرد، تمام معاملات برتر آنها نیز معاملات زمین مجازی بود.

متاورس یک تجربه واقعیت مجازی فراگیر از اینترنت است که از فناوری بلاکچین (blockchain) و توکن‌ های غیر مثلی (NFT) برای پرداخت و مالکیت اقلام آنلاین استفاده می‌ کند. به عنوان مثال، هنگامی که خریدی درون بازی انجام می دهید، در واقع مالک آن کالا هستید و در نگهداری، معامله یا فروش آن آزاد هستید.

به گزارش دپ رادار (DappRadar)، در هفته منتهی به 2 دسامبر، زمین متاورس به ارزش 106 میلیون دلار در بین بیش از 6000 معامله گر فروخته شد. بدون شک زمین متاورس موفقیت بزرگ بعدی در فضای توکن های NFT است. دپ رادار در آن زمان در یک پست وبلاگی اظهار داشت زمین مجازی با رکورد فروش و افزایش مداوم قیمت توکن های NFT، کالای برتر جدید در فضای کریپتو می باشد.

در ماه ژوئن، یک شرکت سرمایه گذاری مجازی املاک و مستغلات، با فروش گران ترین قطعه زمین دیجیتال با قیمت 913.000 دلاری برای 259 قطعه، رکورد دیسنترالند را شکست.

در بازار NFT اوپن سی (Opensea)، سندباکس و دیسنترالند در هفته گذشته جایگاه خود را به عنوان دو مجموعه معاملاتی برتر در این پلتفرم ثبت کردند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین