/ اخبار بیت کوین / صندوق کمک به مشاغل کوچک پورتنوی اکنون دریافت کمک به صورت بیت کوین (Bitcoin) و کریپتو را نیز می پذیرد

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

صندوق کمک به مشاغل کوچک پورتنوی اکنون دریافت کمک به صورت بیت کوین (Bitcoin) و کریپتو را نیز می پذیرد

صندوق کمک به مشاغل کوچک پورتنوی اکنون دریافت کمک به صورت بیت کوین (Bitcoin) و کریپتو را نیز می پذیرد

بارستول مدیا (Barstool Media) که توسط دیو پورتنوی (Dave Portnoy) راه اندازی شده است پذیرش کمک های مالی به صورت بیت کوین (BTC) و کریپتوکارنسی برای کمک به مشاغل کوچک را آغاز کرده است.

 

صندوق بارستول هفته گذشته برای جمع آوری کمک به مشاغل کوچک تحت تأثیر همه گیری ویروس کرونا راه اندازی شد. در زمان نگارش این مطلب ، این صندوق برای کمک به 14 کسب و کار حدود 5.3 میلیون دلار جمع آوری کرد. بیش از 53000 نفر مبلغی را اهدا کرده اند. بنا به دلایل مالیاتی ، این کمپین قرار است تا پایان سال جاری ادامه داشته باشد.

در این رابطه بخوانید‌ : اندیکاتور RSI‌ چیست؟ و چگونه محاسبه میشود؟

 

پس از آنکه مورگان کریک دیجیتال (Morgan Creek Digital) آدرس بیت کوین (Bitcoin) را از طریق (The Giving Block) ، یک شرکت اهدای کریپتو ایجاد کرد ، بخش بزرگی از کمک ها از طرف جامعه کریپتوکارنسی صورت گرفت. علاوه بر بیت کوین (Bitcoin) ، صندوق بارستول همچنین کمک های مالی را به صورت اتریوم (Ethereum) ، لایت کوین (Litecoin) ، بیت کوین کش (Bitcoin Cash) ، زی کش (Zcash) ، بیسیک نوت توکن (Basic Note Token) ، چین لینک (Chainlink) ، (Gemini Dollar) ، (DAI) ، (Storj) ، (Amp) و 0x می پذیرد.

 

آنتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano) ، بنیانگذار و شریک مورگان کریک دیجیتال ، به کوین تلگراف گفت که تا صبح جمعه حداقل “750،000 دلار” کمک مالی به صورت ارز دیجیتال جمع آوری شده است:

 

“ردیابی هر کمکی که از سوی جامعه کریپتو صورت می گیرد دشوار است ، اما ما حداقل 750،000 دلار که به صورت ارز دیجیتال اهدا شده است را ثبت کرده ایم. مقدار واقعی احتمالاً بیشتر است. ”

پامپلیانو گفت “سال 2020 سال سختی بود” و افزود که “بیت کوین (Bitcoin) برای همه ما عالی بوده است. سال 2020 با افزایش قیمت بیت کوین (Bitcoin) و کمک های مالی به کسب و کارهای آسیب دیده به بهترین شکل ممکن به پایان می رسد.”

الكس ویلسون (Alex Wilson) ، بنیانگذار (The Giving Block) توضیح داد كه کاربران می توانند با مراجعه به صندوق بارستول ، کلیک روی “contribute to the fund” و انتخاب گزینه کریپتوکارنسی به خیریه کمک کنند. آنها می توانند آدرس کیف پول را ایجاد کرده و کمک مالی را ارسال کنند. اهدا کنندگان پس از انجام پرداخت ، رسید مالیاتی را که به ایمیل آنها فرستاده شده دریافت می کنند.

 

همانطور که پامپلیانو اشاره کرد ، کسب وکارهای کوچک تقریباً 50 درصد از مشاغل ایالات متحده را تشکیل می دهند و آنها “رویای آمریکایی را برای میلیاردها نفر در سراسر جهان زنده نگه می دارند.” پیامدهای اقتصادی همه گیری ، تا زمانی که بر مشاغل کوچک تأثیر بگذارد ، در سراسر جهان تاثیر خواهد داشت.

 

همچنین بخوانید : معرفی انواع کیف پول بیت کوین و راه های محافظت از آن

کنگره امریکا سرانجام در مورد بسته جدید حمایتی به توافق رسید و 284 میلیارد دلار برای برنامه (PPP) در نظر گرفته است. اما با وجود ادامه قرنطینه ، بسیاری نگرانند که برای این کمک ها خیلی دیر باشد ، به ویژه برای مشاغل مرتبط با هتلداری و سفر که بیشتر تحت تأثیر قرنطینه قرار گرفته اند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین