/ اخبار بیت کوین / شرکت ون اک در 16 نوامبر صندوق ETF آتی بیت کوین خود را راه اندازی می کند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

شرکت ون اک در 16 نوامبر صندوق ETF آتی بیت کوین خود را راه اندازی می کند

شرکت ون اک در 16 نوامبر صندوق ETF آتی بیت کوین خود را راه اندازی می کند

پس از سال ها تلاش، ون اک (VanEck) بالاخره صندوق ETF مبتنی بر معاملات آتی بیت کوین خود را راه اندازی می کند.

ون اک یکی از اولین شرکت های مدیریت دارایی مستقر در ایالات متحده که برای راه اندازی یک صندوق ETF بیت کوین درخواست داده بود، سرانجام صندوق ETF آتی بیت کوین خود را راه اندازی می کند.

طبق اطلاعیه رسمی بورس معاملات قرارداد اختیار معامله شیکاگو (CBOE)، صندوق ETF بیت کوین ون اک از روز سه شنبه با نماد XBTF شروع به معامله می کند.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال بیت کوین اس وی (BSV) چیست؟

صندوق ETF جدید ون اک به تعداد در حال افزایش صندوق های ETF مبتنی بر معاملات آتی بیت کوین راه اندازی شده در ایالات متحده از جمله صندوق ETF شرکت پروشرز (ProShares) که اولین صندوق ETF آتی بیت کوین است که در 19 اکتبر فعالیت خود را در بورس و اوراق بهادار نیویورک آغاز کرد، می پیوندد.

صندوق ETF شرکت والکری (Valkyrie) نیز در اواخر اکتبر فعالیت معاملاتی خود را با نماد BTF در نزدک (Nasdaq) آغاز کرد.

لیست شدن XBTF در بورس معاملات قرارداد اختیار معامله شیکاگو تنها چند روز پس از آن که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده رسما درخواست ETF بیت کوین ون اک را رد کرد، صورت می گیرد. SEC اظهار داشت قانون پیشنهادی برای لیست شدن صندوق های ETF تغییر یافته و این صندوق استاندارد های جلوگیری از اعمال شیوه های تقلب و دستکاری یا حفاظت از سرمایه گذاران و منافع عمومی را برآورده نمی کند.

ون اک یک شرکت مدیریت دارایی در ایالات متحده است که در سال 1955 راه اندازی شد و تخصص آن در راه اندازی صندوق های ETF تماتیک، مبتنی بر طلا و صندوق های مشترک است. ون اک در جامعه کریپتو به عنوان یکی از اولین شرکت های آمریکایی که برای ETF آتی بیت کوین ثبت نام کرده ، شناخته می شود.

طبق گزارشات قبلی ، گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس بورس و اوراق بهادار آمریکا قبلا اشاره کرد SEC نسبت به پذیرش صندوق های ETF بر اساس معاملات آتی ارزهای دیجیتال نسبت به معاملات اسپات، شرایط راحت تری دارد.

با این حال برخی از شرکت ها، از جمله شرکت مدیریت دارایی بیت وایز (Bitwise) همچنان نسبت به پتانسیل این نوع صندوق ETF بیت‌ کوین خوشبین است و این شرکت حتی تصمیم گرفت ثبت نام صندوق ETF مبتنی بر معاملات آتی خود در هفته گذشته را متوقف کند. در نهایت، آنچه بسیاری از سرمایه گذاران می خواهند، یک صندوق ETF مبتنی بر معاملات اسپات بیت کوین است. ما فکر می کنیم این ممکن است. مت هوگان (Matt Hougan)، مدیر ارشد سرمایه گذاری بیت وایز گفت بیت وایز به دنبال این هدف خواهد بود و ما به دنبال راه های دیگری برای کمک به سرمایه گذاران جهت دسترسی به فرصت های باورنکردنی در دنیای کریپتو خواهیم بود.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید