/ اخبار بیت کوین / شرکت اسکوئر جک دورسی در صدد ساخت یک سیستم ماینینگ متن باز بیت کوین

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

شرکت اسکوئر جک دورسی در صدد ساخت یک سیستم ماینینگ متن باز بیت کوین

شرکت اسکوئر جک دورسی در صدد ساخت یک سیستم ماینینگ متن باز بیت کوین

جک دورسی(Jack Dorsey) قصد دارد سیستمی واحد طراحی کند که بتواند دسترسی به ماینینگ بیت کوین(BTC) را بهبود بخشد و شبکه بیت کوین(BTC) را غیر متمرکزتر کند.

با توجه به اظهارات جک دورسی مدیر عامل اسکوئر ، این شرکت به زودی بررسی الزامات فنی برای ساخت یک سیستم ماینینگ بیت کوین(BTC) متن باز(open-source) را آغاز خواهد کرد.

دورسی با توییت های خود از قصدش برای مشارکت در ماینینگ غیر متمرکز تر بیت کوین(BTC) خبر داد و افزود:

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال مانا (MANA) چیست؟

اسکوئر در حال بررسی ایجاد یک سیستم ماینینگ بیت کوین(BTC) مبتنی بر سیلیکون شخصی سازی شده و متن باز برای افراد و کسب و کارها در سرتاسر جهان است. هرچه این تمرکز زدایی بیشتر باشد، شبکه بیت کوین(BTC) منعطف تر می شود.

دورسی معتقد است غیرمتمرکز بودن شبکه بیت کوین(BTC) برای تسویه امن معاملات بسیار حائز اهمیت خواهد بود، وی افزود: البته زمانی که اخرین بیت کوین(BTC) استخراج شود. علاوه بر این سیستم اسکوئر متمرکز بر راه حل هایی برای ماینینگ کم مصرف با استفاده از فناوری سیلیکونی، نرم افزاری و یا ادغام این دو است.

این نوآوری توسط جسی دوروگوسکر(Jesse Dorogusker)، مدیر بخش سخت افزاری اسکوئر که قبلا در راه اندازی والت سخت افزاری اسکوئر و سرویس امنیتی آن کمک کرده بود، رهبری می شود. با توجه به اظهارات دورسی این کمپانی سیستم ماینینگ را با استفاده از رویکرد مشابهی که برای توسعه کیف پول سخت افزاری بیت کوین(BTC) استفاده کرده بود، ایجاد خواهد کرد.

در این اطلاعیه همچنین مشکلات مربوط به کمبود سیلیکون و ادغام عمودی مطرح شده است که پروژه برای موفقیت باید آنها را رفع کند. در ادامه دورسی قصد دارد یک سیستم واحد ایجاد کند که بتواند دسترسی به ماینینگ بیت کوین(BTC) را بهبود بخشد.

وی گفت ماینینگ برای همه در دسترس نیست. ماینینگ بیت کوین(BTC) باید به راحتی متصل کردن یک ریگ به پریز برق باشد. امروزه انگیزه کافی برای اشخاص حقیقی برای اداره پیچیدگی های راه اندازی ماینر ها وجود ندارد.

یک گروه از میلیارد های آمریکایی از طریق نوآوری های متنوع تجاری، از جامعه بیت کوین حمایت می کنند که آخرین اقدام آن راه اندازی سرویس انعام دهی (tipping) مبتنی بر ارزهای دیجیتال در توییتر است.

راه اندازی سرویس انعام دهی رمزارز توییتر، به کاربران این شبکه اجتماعی اجازه می دهد تا برنامه های شخص ثالث مانند Cash App و Venmo را برای دریافت وجه از سایر اعضای پلتفرم به هم متصل(لینک) کنند.

به گفته استر کرافورد(Esther Crawford)، مدیر محصولات توییتر، ویژگی جدید مسیرهایی را برای دریافت پاداش فراهم می کند. وی افزود:

ارزهای دیجیتالی که افراد بیشتری را به مشارکت در اقتصاد تشویق می کند و به مردم کمک می کند تا پول یکدیگر را در خارج از مرز ها و با کمترین کارمزد ممکن ارسال کنند. به ما در رسیدن به آن مرحله کمک کنید.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 

همچنین بخوانید : هاوینگ بیت کوین (Bitcoin Halving) چیست؟ و چه تاثیری بر قیمت آن دارد؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین