/ اخبار بیت کوین / شاخص قدیمی بیت کوین (Bitcoin) سیگنال خرید در کف مناسبی را نشان می دهد

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

شاخص قدیمی بیت کوین (Bitcoin) سیگنال خرید در کف مناسبی را نشان می دهد

شاخص قدیمی بیت کوین (Bitcoin) سیگنال خرید در کف مناسبی را نشان می دهد

شاخص قدیمی نسبت بیت کوین (Bitcoin) به استیبل کوین نشان می دهد سطح 40،000 دلاری یک نقطه ورود مناسب است.

 

مایکرواستراتژی ممکن است مثل همیشه در زمینه خرید در کف بیت کوین (BTC) هوشمندانه عمل کرده باشد زیرا شاخصی با سابقه درخشان به معامله گران سیگنال خرید مناسبی را ارائه داده است.

در این رابطه بخوانید‌ : نحوه ایجاد درآمد غیرفعال ارز دیجیتال از طریق مسترنودها

 

تحلیلگر مشهور کول گارنر (Cole Garner) با انتشار توییتی در روز سه شنبه به سیگنال صعودی شاخص نسبت بیت کوین به استیبل کوین اشاره کرد.

 

بعد از اینکه مایکرواستراتژی اعلام کرد قصد دارد 1.5 میلیارد دلار دیگر را به خرید بیت کوین (Bitcoin) اختصاص دهد ، بیت کوین (BTC / USD) سطح 40000 دلاری را به عنوان حمایت حفظ کرد.

 

این جهش پس از اظهارات ایلان ماسک و سرمایه گذار مشهور پاول تودور جونز (Paul Tudor Jones) انجام شد. جونز اظهار داشت قصد دارد سرمایه گذاری خود در بیت کوین (Bitcoin) را از 1 درصد به 5 درصد افزایش دهد.

 

در حال حاضر ، شاخص نسبت بیت کوین به استیبل کوین یک فرصت خرید را پیش بینی می کند. این شاخص بیت کوین های موجود در اکسچنج ها را نسبت به مقدار استیبل کوین ها اندازه گیری می کند. طبق گفته گارنر ، وقتی میانگین متحرک این نسبت وارد محدوده پایین تر می شود که در نمودار با رنگ سبز نشان داده شده ، زمان مناسبی برای ورود به بازار بیت کوین (Bitcoin) است.

شاخص نسبت بیت کوین به استیبل کوین با نقاط خرید. منبع: کول گارنر / توییتر

از سال 2019 ، این شاخص حتی یک بار نیز در اشاره به روند صعودی بیت کوین (Bitcoin) اشتباه نکرده است.

همچنین بخوانید : ریپل چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

 

با این حال کی یانگ جو (Ki Young Ju) ، مدیرعامل کریپتوکوانت (CryptoQuant) ، در خصوص افت احتمالی در این هفته هشدار داد. وی گفت ، این افت می تواند از بیتفینکس ، جایی که یکی از نهنگ ها موقعیت های شورت قابل توجهی را ثبت کرده ، ناشی شود.

شاخص حجم بیت کوین از 11 ژوئن. منبع:  Ki Young Ju / Twitter

در عین حال اعلامیه مایکرواستراتژی مبنی بر تخصیص سرمایه بیشتر برای خرید بیت کوین (Bitcoin) می تواند به خودی خود خبر مثبتی برای صعود بازار باشد.

 

مدیرعامل مایکرواستراتژی مایکل سیلور در پاسخ به تودور جونز گفت: “اگر فقط 5 درصد از سهام خود را در بیت کوین (Bitcoin) سرمایه گذاری کنید ، به این معنی است که 95 درصد از سبد سرمایه گذاری خود را به دارایی هایی که بیت کوین (Bitcoin) از آنها فراتر خواهد رفت اختصاص می دهید.”

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین