/ قانون‌گذاری / سازمان مالی و فرهنگی هندی خواستار ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال شده است

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

سازمان مالی و فرهنگی هندی خواستار ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال شده است

سازمان مالی و فرهنگی هندی خواستار ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال شده است

طبق گزارشی سازمان سوادشی جاگران منچ (SJM)، وابسته به حزب ملی گرای راشتریا سوآیام سواک سانگ ، قطعنامه‌ای را که خواستار ممنوعیت کامل رمزارزها در هند بوده تصویب کرده است .

این سازمان اقتصادی، سیاسی و فرهنگیِ هندی وابسته به حزب (RSS)، قطعنامه‌ای درباره ارزهای دیجیتال به تصویب رساند. سازمانی که مستقیماً به حزب حاکم بهاراتیا جلاناتا (BJP) وابسته است، خواستار ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال در هند شده است. آشوانی ماهاجان (Ashwani Mahajan)، یکی از اعضای سازمان سوادشی به نشریه PTI گفت: «این قطعنامه، امروز در گوالیور به تصویب رسید.»

دولت باید سریعا فعالیت های مربوط به ارز دیجیتال را ممنوع کند.

طبق این قطعنامه: «دولت باید سریعا تمام فعالیت های مربوط به ارز دیجیتال را در هند ممنوع کند». این امر سرمایه‌گذاران را موظف می‌کند که ارزهای دیجیتال خود را در مدت زمان کوتاهی بفروشند یا مبادله کنند، آنها همچنین موظف به ارائه اطلاعات به بخش مالیات بر درآمد هستند. علاوه بر این، این قطعنامه تاکید می‌کند: «عدم اطاعت از این ممنوعیت، فرد یا سازمان خاطی را مشمول جریمه مالی می کند». این سازمان معتقد است که به رسمیت شناختن ارزهای دیجیتال در هند می تواند منجر به سرمایه گذاری های سنگین شود، بنابراین می تواند بر بازار مالی این کشور، تأثیر منفی بگذارد.

در این رابطه بخوانید‌ : چگونه پورتفولیوی ارز دیجیتال بسازیم؟

بانک مرکزی هند نیز موافق ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال است

در اوایل این ماه، بانک مرکزی هند (RBI) به هیئت مرکزی خود اعلام کرد که موافق ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال است. بانک مرکزی هند، دلایل و نگرانی های خود در رابطه با ثبات اقتصادی و مالی و مدیریت اکسچنج را به هیئت مدیره ارائه کرد. این بانک همچنین بر چالش قانونگذاری دارایی های نامشهودی که مبدا آنها خارج از کشور است، تاکید کرد. دولت هند آماده است تا به زودی لایحه ای برای ارزهای دیجیتال در پارلمان ارائه کند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین