/ اخبار بیت کوین / ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) نزدیک به 11 میلیارد دلار بیت کوین (BTC) را ماین کرده است

4 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) نزدیک به 11 میلیارد دلار بیت کوین (BTC) را ماین کرده است

ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) نزدیک به 11 میلیارد دلار بیت کوین (BTC) را ماین کرده است

ویل آلرت (Whale Alert) ، شرکت تحلیلی بلاکچین (blockchain) که انتقال مقادیر زیادی بیت کوین (Bitcoin) را به جامعه کریپتوکارنسی گزارش می دهد، گزارشی را منتشر کرده که نشان می دهد ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) حدود 1،125،150 بیت کوین (Bitcoin) را ماین کرده است. ویل آلرت ادعا می کند که این تحقیقات شامل دقیق ترین برآورد از تعداد بلاک های ماین شده و بیت کوین (Bitcoin) های متعلق به خالق اسرارآمیز بیت کوین (Bitcoin) است.

 

بر اساس این تحقیقات ساتوشی تا بلاک 54316 را ماین کرده و ارزش کل دارایی ذخیره شده او امروز حدود 10.9 میلیارد دلار است.

در این رابطه بخوانید‌ : دی پگ شدن در بازار های دیجیتال به چه معنا است؟

 

برای رسیدن به این آمار ، ویل آلرت از تکنیک نانس اضافه “extra nonce” متعلق به سرجیو دیمین لرنر (Sergio Demian Lerner) استفاده کرده است.

 

طبق گفته ویل آلرت ، روش اکسترا نانس الگویی را ایجاد می کند که اقدامات “پاتوشی” را نشان می دهد ، یک ماینر قدیمی و پرکار بیت کوین (Bitcoin) که توسط دیمین لرنر کشف شده است.

 

ویل آلرت توضیح می دهد ، “در سال 2013 دیمین لرنر اعلام کرد که الگوی مشخصی در ارزش نانس اضافه در تراکنش های کوین بیس (تراکنشی که بیت کوین (Bitcoin) پاداش برای ماینینگ بلاک ایجاد شد) از هر بلاک وجود دارد.”

 

این تحقیق همچنین نشان می دهد که 22،503 بلاک از 54316 بلاک اول شبکه توسط ساتوشی ماین شده است و هدف از این ماین اولیه محافظت از شبکه در برابر حملات بوده است.

 

“ما مطمئنیم که پاتوشی توسط ساتوشی اداره می شد زیرا الگوی آن در بدو راه اندازی شبکه ظهور می کند و بلاکی را ایجاد می کند که بیت کوین (Bitcoin) های ارسال شده به هال فینی (Hal Finney) را ایجاد کرده است. لرنر از طریق نانس (ارزش دیگری که در فرآیند ماینینگ استفاده می شود و در هر بلاک ذخیره می شود ، اما با نانس اضافی تفاوت دارد) بلاک های ماین شده توسط پاتوشی ادعاهای خود را اثبات می کند : آخرین بایت نانس همیشه در محدوده 0 تا 9 یا 19 تا 58 قرار داشت در حالی که تمام ماینرهای دیگر از 0 تا 255 استفاده می کردند. ”

 

همچنین بخوانید : تفاوت توکن های کاربردی (Utility tokens) با توکن های سهمی (equity tokens) چیست؟

انتقال کوین هایی که در اوایل راه اندازی شبکه ماین شده اند ، همیشه مورد توجه زیادی در فضای کریپتوکارنسی قرار می گیرد. هر تراکنشی که توسط این کیف پول های قدیمی انجام شود می تواند نشانه ای از هویت واقعی ساتوشی ناکاموتو باشد.

 

اخیرا در توییتر ، نیک کارتر (Nic Carter) ، بنیانگذار کوین متریکز (Coin Metrics) ، درباره علاقه به الگوهای قدیمی بیت کوین (Bitcoin) صحبت کرد. بلاک 3،654 یکی از موارد مورد علاقه جامعه بیت کوین (Bitcoin) است.

 

“در اینجا تصویری از الگوی پاتوشی با بلاکی که تازه خرج شده نشان داده شده است. ساتوشی الگوی خاصی در نانس دارد ، که این بلاک ندارد. ”

کارتر در ادامه به بیان رمز و رازهای موجود در خصوص ساتوشی پرداخت که بیت کوینرهای عادی ممکن است از آن آگاه نباشند.

 

وی گفت: “در حقیقت بحث بسیاری پیرامون کوین های ساتوشی وجود دارد که حتی اکثر مردم از آن آگاه نیستند. با نحوه گزارش این موضوع در مطبوعات ، فکر می کنید یک کیف پول عظیم به ساتوشی اختصاص داده شده است. در واقع تردیدها بیشتر در مورد آدرس ها است. ”

 

بین علاقه مندان به کریپتوکارنسی یک باور قوی و محبوب وجود دارد که بهتر است هرگز هویت ساتوشی را کشف نکنیم. اما این باعث نمی شود تا افراد زیادی برای دریافت سرنخ های بیشتر این بلاک ها را بررسی نکنند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید