/ فین تک های ارزهای دیجیتال / توکن های (NFT) مارول تا سال 2022 در بازار (VeVe) در دسترس خواهند بود

زمان مطالعه : 5 دقیقه

توکن های (NFT) مارول تا سال 2022 در بازار (VeVe) در دسترس خواهند بود

توکن های (NFT) مارول تا سال 2022 در بازار (VeVe) در دسترس خواهند بود

به زودی بازار مجازی (VeVe) توکن های غیرقابل تعویض کمیک بوک های دیجیتالی مارول را ارائه خواهد داد.

 

در اطلاعیه روز پنجشنبه ، (Marvel Entertainment) اعلام کرد که با (Orbis Blockchain Technologies) برای عرضه توکن های غیر قابل تعویض یا (NFT) و کلکسیون های دیجیتالی در بازار (VeVe) همکاری کرده است. طبق گفته این شرکت ، (NFT) ها شامل مجموعه های دیجیتالی و کتاب های مصور است که طرفداران مارول می توانند آنها را معامله کنند و همچنین در نمایشگاه های مجازی ارائه دهند.

در این رابطه بخوانید‌ : معرفی انواع کیف پول بیت کوین و راه های محافظت از آن

 

دنیل فینک (Daniel Fink) ، معاون توسعه و استراتژی مارول گفت: “امیدواریم که بتوانیم با استفاده از مجموعه های دیجیتال شخصی و تعاملی که از طریق (NFT) ارائه می شود دنیای مارول را گسترش دهیم.”

 

تمام مجموعه های دیجیتال مارول در بلاکچین (blockchain) عرضه می شوند و در اختیار کاربران قرار می گیرند تا با خرید توکن (GEM) در بازار (VeVe) بتوانند خرید و فروش کنند. اپلیکیشن (VeVe) پرداخت از طریق کارت اعتباری را می پذیرد و در حال حاضر مجموعه های دیجیتالی با شخصیت های (DC Comics) ، (Star Trek) و غیره را ارائه می دهد. برخی از شخصیت های شناخته شده مارول شامل ولورین ، مرد عنکبوتی ، مرد آهنی و کپتین امریکا هستند.

 

اگرچه مارول به طور گسترده ای در فضای کریپتو فعال نبوده است ، با این حال هنرمندان می توانند آثار خود را با شخصیت های شناخته شده ارائه دهند. در ماه فوریه ، توکن (NFT) از نقاشی مرد عنکبوتی توسط آدام کوبرت (Adam Kubert) به قیمت بیش از 25000 دلار در (Portion.io) فروخته شد ، پلتفرمی که به کاربران امکان می دهد هنرهای کمیاب را تولید و به حراج بگذارند.

 

علاوه بر این ، دارایی های دیجیتال و دیگر بخش های فضای کریپتو به دنیای سینمایی مارول راه یافته اند. قسمت سوم سریال (Falcon and the Winter Soldier) اشاره ای به 59 میلیون دلار پاداش بیت کوین (BTC) داشت.

 

بازار (VeVe) گزارش داده كه از دسامبر سال 2020 بیش از 580،000 (NFT) فروخته است. طبق گزارش کوین تلگراف در ماه می ، حجم معاملات (NFT) ممكن است تا ماه اكتبر به 175 میلیون دلار و ارزش بازار این صنعت به 470 میلیون دلار برسد.

 

همچنین بخوانید : لایم وایر چیست؟ معرفی پلتفرم LimeWire و توکن LMWR

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید