/ اخبار بیت کوین / بیت کوین (Bitcoin) سومین کندل قرمز ماهانه را ثبت کرد؛ وضعیت مدل قیمت انباشت به جریان مشابه اوایل سال 2019 است

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بیت کوین (Bitcoin) سومین کندل قرمز ماهانه را ثبت کرد؛ وضعیت مدل قیمت انباشت به جریان مشابه اوایل سال 2019 است

بیت کوین (Bitcoin) سومین کندل قرمز ماهانه را ثبت کرد؛ وضعیت مدل قیمت انباشت به جریان مشابه اوایل سال 2019 است

بیت کوین (BTC) سومین کندل ماهانه قرمز متوالی خود را در این هفته ثبت کرده است و یک تحلیلگر مشهور روند قیمت بیت کوین (Bitcoin) را به ژانویه 2019 تشبیه کرد.

 

پلن بی (PlanB) با انتشار توییتی در تاریخ 1 جولای گفت که بیت کوین (BTC / USD) اکنون دورترین فاصله را با پیش بینی مدل انباشت به جریان طی بیش از دو سال اخیر دارد.

در این رابطه بخوانید‌ : سوان چین، بلاک چینی که دسترسی به هوش مصنوعی را تسهیل میکند

 

پس از افت بازار در ماه می ، قیمت بیت کوین (Bitcoin) نتوانسته ضررهای خود را جبران کند و حدود 50 درصد پایین تر از بالاترین رکورد خود باقی مانده است.

 

در نتیجه ، مدل های قیمت در حال تجربه آزمایش جدی هستند ، با وجود اینکه شاخص های درون زنجیره ای سیگنال های صعودی را نشان می دهند.

 

مدل انباشت به جریان ، میانگین قیمت حداقل 100000 دلاری را در این چرخه هالوینگ پیش بینی کرده است.این مدل که از نظر صحت پیش بینی ها مشهور است ، از ابتدای ظهورش تاکنون تمامی پیچ و خم های قیمت بیت کوین (BTC) را به ثبت رسانده است.

 

پلن بی هفته گذشته گفت: “حتی برای من نیز ناراحت کننده است که قیمت بیت کوین (Bitcoin) در پایین ترین سطح مدل انباشت به جریان قراردارد.”

 

با این وجود ، با توجه به تغییراتی که ممکن است طی چند ماه آینده در بیت کوین (Bitcoin) رخ دهد ، نگرانی کمی در مورد بی اعتبار شدن پیش بینی این مدل وجود دارد.طی 6 ماه آینده پیش بینی (S2F) به حقیقت می پیوندد یا با شکست مواجه خواهد شد.

 

همچنین بخوانید : تفاوت توکن های کاربردی (Utility tokens) با توکن های سهمی (equity tokens) چیست؟

آخرین بار نیز بیت کوین (Bitcoin) مطابق این مدل عمل نکرد ، که پیش بینی کرده بود قیمت روز پنج شنبه به 77760 دلار می رسد و بیت کوین (Bitcoin) به تازگی از بازار نزولی سال 2018 خارج شده بود که طی آن به 3،100 دلار کاهش یافت.

مدل انباشت به جریان بیت کوین از 1 جولای. منبع: پلن بی / توییتر

شاخص هایی مانند (Puell Multiple) نیز اشاره می کنند که کف قیمت به زودی ثبت می شود.

جابجایی مداوم نیروی ماینینگ بیت کوین (Bitcoin) به خارج از چین نیز پس از اتمام ، دیگر نگران کننده نخواهد بود. سختی ماینینگ نیز بزرگترین افت خود را در آخر هفته تجربه می کند و به سرعت سود ماینینگ را افزایش می دهد و نیروی ماینینگ جدیدی را نیز جذب می کند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین