/ اخبار آلت کوین ها / با توجه به تنش های میان توسعه دهندگان بیت کوین کش (Bitcoin Cash) ، آیا این شبکه مجددا فورک می شود؟

زمان مطالعه : 5 دقیقه

با توجه به تنش های میان توسعه دهندگان بیت کوین کش (Bitcoin Cash) ، آیا این شبکه مجددا فورک می شود؟

با توجه به تنش های میان توسعه دهندگان بیت کوین کش (Bitcoin Cash) ، آیا این شبکه مجددا فورک می شود؟

علی رغم تنش هایی که در بین توسعه دهندگان بیت کوین کش (Bitcoin Cash) در خصوص الگوریتم سختی پروتکل وجود دارد ، تقسیم زنجیره ای دیگر بعید به نظر می رسد.

 

جامعه بیت کوین کش (Bitcoin Cash (BCH بر سر تغییر الگوریتم تنظیم سختی این کریپتوکارنسی دچار شکاف شده است. این موضوع با توجه به عصبانیت توسعه دهندگان بیت کوین کش (Bitcoin Cash) هنگام خروج از جلسات اخیر قابل مشاهده است.

در این رابطه بخوانید‌ : شبکه بلاکچینی Modular چیست؟

 

در تاریخ 4 آگوست ، کریس پاسیا (Chris Pacia)، توسعه دهنده اصلی بازار همتا به همتای اوپن بازار (OpenBazaar) و توسعه دهنده داوطلب بیت کوین کش (BCH) ، توییت کرد که “چندین نفر به دلیل عدم توافق در مورد تغییرات و تنظیم الگوریتم سختی شبکه بیت کوین کش (Bitcoin Cash) جلسه را ترک کردند.”

 

بنیان گذار اتریوم (Ethereum) ، ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) در پاسخ به این توئیت گفت که نمی تواند با افرادی در جامعه بیت کوین کش (BCH) که به این اندازه به “خوب عمل کردن الگوریتم اهمیت می دهند” کنار بیاید با توجه به اینکه “این الگوریتم در حال حاضر نیز در وضعیت خوبی است” .وی گفت:

“صادقانه بگویم ؛ خوشبین بودن در خصوص توسعه بیت کوین کش (BCH) با خروج کریگ رایت (Craig Wright) از پروژه  ، قطعاً یکی از بدترین پیش بینی های من بوده است. ”

 

برخی گزارش ها حاکی از افزایش تنش در تغییر الگوریتم سختی شبکه است و ممکن است منجر به فورک دیگری بر روی بلاکچین (Blockchain) بیت کوین کش (BCH) شود. هایدن اتو (Hayden Otto)، از حامیان استرالیایی بیت کوین کش (BCH) توییت کرد: “اگر فورکی در آینده ایجاد شود ، من حامی بیت کوین کش (Bitcoin Cash (BCH خواهم بود.”

 

بحث جنجال برانگیز و “بی اهمیت” بر سر الگوریتم سختی

اتو طی گفتگو با کوین تلگراف گفت که توییت او به معنای شوخی برای دست انداختن کسانی است که با توسعه هسته بیت کوین کش (BCH) ، بیت کوین ای بی سی “Bitcoin ABC” مخالف هستند.

 

همچنین بخوانید : شبکه سلر چیست؟ معرفی کامل Celer Network و ارز CELR

وی اختلاف نظر جامعه را “موضوعی پیش پا افتاده” عنوان کرد ، اما همچنین گفت که “عوامل دشمن که خودشان را به عنوان حامی بیت کوین کش (BCH) معرفی می کنند” از الگوریتم تنظیم سختی (DAA) به عنوان مسئله ای مهم “برای ایجاد هرج و مرج و تفرقه استفاده می کنند.” :

 

“تغییر الگوریتم سختی شبکه توسط معدودی از افراد انتخاب شده که می خواهند با جابجایی مقادیر زیادی هش ریت به شبکه و از شبکه بیت کوین کش (BCH) ، که منجر به ناهماهنگی زمان ماینینگ بلاک می شود ، جلوی فعالیت ماینرها در خصوص (DAA) فعلی را بگیرند.”

 

“این موضوع واقعاً فقط بر افرادی که در اکسچنج ها واریز می کنند ، تأثیر می گذارد که نیاز به تعدادی تایید غیرضروری برای ذخیره دارند ، اما بر اکثریت قریب به اتفاق افرادی که از بیت کوین کش (BCH) برای مقاصد شخصی یا تجاری که نیازی به تایید ندارند استفاده می کنند تاثیری نمی گذارد.”

 

اتو می گوید فورک بیت کوین کش (BCH) غیرمحتمل است

طبق گفته اتو ، بیت کوین ای بی سی (Bitcoin ABC) اعلام کرد که تنظیم الگوریتم سختی باعث می شود بروزرسانی به تاریخ 15 نوامبر موکول شود. با این وجود ، وی ادعا می کند کسانی که برای تنظیم اصرار می کنند ، ناراضی خواهند بود زیرا ارتقاء پیشنهادی گروه (ABC) به اندازه میزان پیشنهادی “BCHN” نخواهد بود.

 

علیرغم این اختلاف نظر ، اتو معتقد است که تقسیم زنجیره (BCHN) بعید به نظر می رسد ، با اوجه به اینکه “نرم افزار (BCHN) به طور گسترده توسط ماینرها پذیرفته نشده است” ، بنابراین هواداران آن “برای اعمال تغییرات مورد نظر خود در تاریخ بروزرسانی ، اکثریت آرا را نخواهند داشت.”

 

“آنها اکنون بر روی تاکتیک هایی مانند اثبات رسانه اجتماعی تکیه کرده اند و در تلاش برای ترغیب ماینرها و کسب و کارهای حامی (ABC) برای استفاده از نرم افزار (BCHN) هستند.”

 

“در حال حاضر همه فقط بصورت آنلاین نظرشان را بیان می کنند ، اما فکر نمی کنم طرفداران (BCHN) در این زمینه موفق شوند. آنها زنجیره ای برای اقلیت ها خواهند بود و فورک دیگری برای هر کسی که حامی این زنجیره محدود باشد فاجعه بار خواهد بود. ”

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید