/ اخبار اکسچنج ها / بایننس پروسه ادغام با کیف پول پالیگان (Polygon) را تکمیل کرد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بایننس پروسه ادغام با کیف پول پالیگان (Polygon) را تکمیل کرد

بایننس پروسه ادغام با کیف پول پالیگان (Polygon) را تکمیل کرد

بر اساس بیانیه مطبوعاتی ، بایننس شبکه اصلی پالیگان (MATIC) را به طور کامل با پلتفرم خود ادغام کرده است. از این پس ، معامله گران بایننس می توانند پالیگان (MATIC) را از طریق حساب های بایننس خود واریز و برداشت کنند و در عین حال از اپلیکیشن های غیر متمرکز مانند سوشی سواپ (Sushiswap) ، بلنسر (Balancer) ، آوه (Aave) و موارد دیگر استفاده کنند.

 

این ادغام به منظور اطمینان از این موضوع است که معامله گران می توانند از (DApp) های ذکر شده به صورت ارزان و کارآمد بدون استفاده از بریج فعلی پالیگان استفاده کنند.

در این رابطه بخوانید‌ : نواحی عرضه و تقاضا چیست و چگونه از آنها در ترید ارز دیجیتال استفاده کنیم؟

 

در حالی که این اطلاعیه به طور خاص بر روی توکن اصلی (MATIC) تمرکز دارد ، بایننس همچنین قصد دارد از توکن های مرتبط (ERC20) ، (BEP2) و (BEP20 MATIC) پشتیبانی کند.

 

شبکه پالیگان پیش از این نیز با هیوبی (Huobi) و کوین بیس والت (Coinbase Wallet) و سایر موراد به همین منظور همکاری کرده است. این راه حل مقیاس پذیری توسط سرویس های مختلف اتریوم محور مانند (Metamask) و (Infura) پشتیبانی می شود.

 

کاربران (DApp) صبورانه منتظر اتریوم 2.0 هستند تا بسیاری از مشکلات مقیاس پذیری فعلی را حل کند. با این حال ، به نظر می رسد پالیگان در حال حاضر این خلأ را پر می کند. این شبکه به توسعه دهندگان راهی ارائه می دهد تا برای همه (DApp) های خود زنجیره های جانبی منحصر به فرد بسازند که می تواند قابلیت های رشد لازم را برای پذیرش انبوه فراهم کند.

 

توسعه دهندگان نیز در حال استفاده از این قابلیت ها هستند. اخیراً ، پالیگان استودیوهای پالیگان متمرکز بر بازی را راه اندازی کرده تا بازی های غیر متمرکز بسازد و از قدرت توکن های غیرقابل تعویض استفاده کند.

 

در مورد بایننس ، وضعیت کمی مبهم تر است. فعالیت این اکسچنج به تازگی در مالزی ممنوع شده است و 14 روز فرصت دارد عملیات خود را در این منطقه متوقف کند. این خبر بلافاصله پس از توقف معاملات مشتقات بایننس در اروپا ، علیرغم کاهش محدودیت های برداشت توسط پلتفرم و معرفی ابزارهای گزارش مالیات ، منتشر می شود.

 

همچنین بخوانید : لیکوییدیتی (liquidity) در صرافی های ارز دیجیتال چیست؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید