/ اخبار بیت کوین / اکسچنج (Eurex) متعلق به دویچه بورس معاملات آتی بیت کوین (Bitcoin) را راه اندازی کرد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

اکسچنج (Eurex) متعلق به دویچه بورس معاملات آتی بیت کوین (Bitcoin) را راه اندازی کرد

اکسچنج (Eurex) متعلق به دویچه بورس معاملات آتی بیت کوین (Bitcoin) را راه اندازی کرد

اکسچنج های تحت مدیریت دویچه بورس (Deutsche Boerse) مانند (Eurex) و (Xetra) به بازار مشتقات کریپتو وارد می شوند.

 

اکسچنج مشتقات (Eurex) متعلق به دویچه بورس ، شرکت اداره کننده بازار سهام آلمان  ، معاملات مشتقات ارز دیجیتال را با ارائه محصول آتی اوراق قابل معامله در بورس (ETN) بیت کوین (BTC) متعلق به ای تی سی گروپ (ETC Group) آغاز کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : بلوم (Blum) چیست : ترکیبی از اکسچنج متمرکز و غیرمتمرکز

 

این اکسچنج روز دوشنبه رسماً اعلام کرد قرارداد آتی (ETN) بیت کوین که توسط (ETC Group) مستقر در لندن توسعه یافته را راه اندازی کرده و افزود: “به عنوان اولین گام در حوزه محصولات مشتقات کریپتو ، این اولین بازار مشتقات قانونگذاری شده مربوط به بیت کوین (Bitcoin) در اروپا است.”

قرارداد آتی (ETN) مبتنی بر یورو بر محصول قابل معامله در بورس (ETP) بیت کوین ، که تحت عنوان (BTCE) شناخته می شود ، متمرکز است. این قرارداد آتی به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا روند قیمت بیت کوین (Bitcoin) را در یک محیط تحت نظارت دنبال کنند که به صورت (BTCE) تحویل داده می شود و 100 درصد توسط بیت کوین (Bitcoin) پشتیبانی می شود و می تواند بلافاصله توسط سرمایه گذار به بیت کوین (BTC) اصلی تبدیل شود.

 

مدیرعامل ای تی سی گروپ ، بردلی دوک خاطرنشان کرد این اقدام نقطه عطف دیگری در ارائه محصولات مالی به موسسات است و امکان سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در اکسچنج های قانونگذاری شده را فراهم می کند.

 

لیست شدن (Bitcoin ETN Futures) در (Eurex) بیش از یک سال پس از آن رخ داد که ای تی سی گروپ محصول (BTCE ETP) خود را در (Xetra) فهرست کرد. این (ETP) در حال حاضر در چندین اکسچنج اروپایی ، از جمله (SIX Swiss Exchange) ، فهرست شده است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : استاندارد توکن BRC-20 چیست؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین