/ اخبار بیت کوین / ارک اینوست ، اج ولث منیجمنت و روتشیلد اینوستمنت در حال انباشت بیت کوین (Bitcoin) هستند

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

ارک اینوست ، اج ولث منیجمنت و روتشیلد اینوستمنت در حال انباشت بیت کوین (Bitcoin) هستند

ارک اینوست ، اج ولث منیجمنت و روتشیلد اینوستمنت در حال انباشت بیت کوین (Bitcoin) هستند

با بازگشت قیمت بیت کوین (Bitcoin) به بالاتر از 32000 دلار در این هفته ، برخی از شرکت های بزرگ اعلام کردند از طریق صندوق بیت کوین گری اسکیل ، میزان سرمایه گذاری خود در ارزهای دیجیتال را افزایش داده اند.

 

طبق گزارش روز جمعه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ، شرکت سرمایه گذاری اج ولث منیجمنت (Edge Wealth Management) مستقر در نیویورک در حال حاضر 54134 سهم (GBTC) در اختیار دارد که ارزش فعلی آن 27.13 دلار است و 25،280 سهم از صندوق اتریوم تراست این شرکت (ETHE) نیز در اختیار دارد. دارایی های کریپتوی این شرکت به ترتیب تقریباً 2 میلیون دلار در سطح 1،468،655 دلار و 466،668 دلار ارزش دارند و تقریباً 0.3 درصد از کل 703 میلیون دلار دارایی تحت مدیریتی که در 2 فوریه گزارش شده را تشکیل می دهند.

در این رابطه بخوانید‌ : استاندارد توکن BRC-20 چیست؟

 

این شرکت سرمایه گذاری در ماه آوریل 37605 سهم (GBTC) و 17،300 سهم (ETHE) در اختیار داشت که به ترتیب 44 و 46 درصد افزایش یافت.

 

سرمایه گذاری برخی موسسات در بیت کوین (BTC) ، اتر (ETH) و سایر ارزهای دیجیتال از طریق گری اسکیل افزایش یافته است زیرا به نظر می رسد ارزهای دیجیتال نقش پررنگ تری در اقتصاد جهانی ایفا می کنند. گزارشات نشان می دهد روتشیلد اینوستمنت (Rothschild Investment) نیز از طریق گری اسکیل سرمایه گذاری خود در بیت کوین (Bitcoin) را چهار برابر کرده و تا ماه آوریل 38،346 سهم (GBTC) و از 30 ژوئن 141،405 سهم (GBTC) در اختیار دارد. با گزارش بیش از 1 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت از 8 آوریل ، دارایی بیت کوین (Bitcoin) این شرکت کمتر از 0.09 درصد از کل دارایی های آن را شامل می شود.

 

ارک اینوست (Ark Invest) همچنان به خرید سهام (GBTC) با نرخی بالاتر از دو شرکت نام برده ادامه می دهد. ارک اخیرا گزارش داد بیش از 450،000 سهم گری اسکیل بیتکوین تراست را در دو سری جداگانه خریداری كرده و دارایی های خود را به بیش از 9 میلیون سهم یا تقریبا 0.5 درصد از سهام خود رسانده است. در ماه مارس ، (GBTC) حدود 0.9 درصد از سهام شرکت ارک را تشکیل می داد.

 

مدیرعامل گری اسکیل در این باره گفت: “علاقه سرمایه گذاران به این کلاس دارایی و اکوسیستم کریپتو در حال افزایش است و با پذیرش گسترده این دارایی ها پیش بینی می کنیم سرمایه گذاران به دنبال راه های جدید برای خرید ارزهای دیجیتال برای تنوع بیشتر سبد سهام خود باشند.”

 

گزارش های خرید (GBTC) در هفته ای منتشر می شود که پس از شش ماه گری اسکیل 16،240 بیت کوین (Bitcoin) از صندوق بیت کوین تراست خود عرضه کرد. اگرچه پیش بینی می شد این موضوع تاثیر منفی بر قیمت بیت کوین (Bitcoin) بگذارد ، اما شاهد افزایش قیمت به سطح بالاتر از 34000 دلار بوده ایم.

 

همچنین بخوانید : حمله داستینگ (Dusting attack) چیست؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین